Uporabno
62 ogledov

Carbonautica: Vrhunski volani iz kompozitnih materialov

Carbonautica Carbonautica
Carbonautica je znana blagovna znamka v navtičnem svetu. V zadnjem obdobju smo priča izjemnemu porastu uporabe kompozitnih materialov iz steklenih vlaken in karbona pri proizvodnji volanov za plovila (ang. boat steering wheel).

Čeprav so bili nekoč šteti za eksotične dodatke za draga plovila, so ti materiali postopoma postajali standardna oprema, ki jo vedno bolj zahtevajo lastniki. Carbonautica je podjetje iz Velenja, ki je specializirano za proizvodnjo volanov, pasarel, zastavnih drogov in ostalih dodatkov za plovila. V kategoriji black boat steering wheel si lahko ogledate novo serijo volanov za motorna plovila.

Krmilni volani vrhunske kakovosti

Uporaba steklenih vlaken omogoča Carbonautici izdelavo krmilnih volanov z izjemno nizko težo. Krmilni volani podjetja Carbonautica imajo edinstveno zasnovo, so izjemno lahki in enostavni za upravljanje ter jih je mogoče prilagoditi. Volani so na voljo v različnih velikostih in s štirimi različnimi oblikami krakov.

To, kar nas loči od drugih, je naša skrbna izbira materialov. Izključno uporaba kombinacije karbonskih in steklenih vlaken pri oblikovanju naših krmilnih volanov postavlja Carbonautico na sam vrh v tem segmentu.

Pasarele in zastavni drogovi

V Sloveniji strokovnjaki v podjetju Carbonautica oblikujejo in izdelujejo tudi druge dodatke za plovila. Izdelujemo zložljive in fiksne pasarele, ki so zelo lahke, imajo zelo eleganten minimalističen dizajn in predvsem so trajne in praktične za uporabo. Pasarele so zelo enostavne za montažo in imajo nosilnost 400 kilogramov, poleg tega so plavajoče, tako da jih je mogoče pobrati iz vode v primeru naključnega padca.

Kako smo v Web Centru izboljšali spletno prisotnost naših strank

Podjetje Web Center je nedavno izvedlo vrsto uspešnih optimizacij spletnih strani za različna podjetja, s čimer smo okrepili njihovo prisotnost na spletu in povečali njihovo vidnost. Med podjetji, ki so se odločila za SEO optimizacijo, so tudi Avtotehna VIS, Promotrade, Prevajalska akademija in Etnobotanika. Poglejmo si, kako so te optimizacije pripomogle k izboljšanju njihovega spletnega položaja.

Avtotehna VIS - Povečanje prepoznavnosti za antikorozijsko zaščito podvozja

Za Avtotehno VIS, podjetje specializirano za avtomobilski sektor, smo izvedli optimizacijo za ključno besedo ''antikorozijska zaščita podvozja cena''. S tem je Avtotehna VIS postala bolj vidna v iskalnih rezultatih, kar je povečalo njihovo možnost pridobivanja potencialnih strank, ki iščejo storitve antikorozijske zaščite podvozja avtomobila.

Promotrade - Izboljšanje obiskanosti spletne trgovine

Promotrade, specializiran distributer promocijskih izdelkov, je izkoristil našo optimizacijo spletnih strani za ključno besedo ''a stojala''. To je omogočilo, da se njihova spletna stran pojavlja višje v rezultatih iskanja, kar je povečalo obiskanost njihove spletne trgovine in posledično povečalo prodajo a stojal.

Prevajalska akademija - Povečanje povpraševanja po prevajalskih storitvah

Za Prevajalsko akademijo, ki nudi visoko kakovostne prevajalske storitve, smo izvedli optimizacijo za ključno besedo ''prevajanje iz angleščine v slovenščino''. S tem je Prevajalska akademija pridobila večjo prepoznavnost med strankami, ki iščejo prevajalske storitve iz angleščine v slovenščino, kar je povečalo povpraševanje po njihovih storitvah.

Etnobotanika - Privabljanje več obiskovalcev s ključno besedo "kana"

Etnobotanika, podjetje specializirano za prodajo naravnih izdelkov, je izvedlo optimizacijo za ključno besedo ''kana''. Z optimizacijo spletne strani za to ključno besedo smo Etnobotaniki pomagali povečati svojo prisotnost na spletu in privabiti več obiskovalcev na njihovo spletno stran, ki iščejo izdelke na področju naravne kane.

Carbonautica | Avtor: Carbonautica Carbonautica

Potrebujete pomoč pri SEO optimizaciji? Stopite v stik z nami!

Za brezplačno analizo vašega obstoječega stanja stopite v stik z nami na info@web-center.si ali na 041-201-730.