"Naziva Najboljša spletna in mobilna banka 2021 v Sloveniji potrjujeta zadovoljstvo naših strank. Na digitalne platforme prihaja rekordno število strank, zato razvoj digitalnih kanalov opravljanja bančnih storitev ostaja naša prioriteta," je povedal vodja oddelka digitalnega bančništva v Novi KBM Tolga Yurteri.
mBank@Net je bil najbolje ocenjen v številnih kategorijah, ponosni pa smo, da smo največ točk zbrali tudi v vsebinski, kjer so se ocenjevalci osredotočili na prijavno stran, nadzorno ploščo, vsakodnevno bančništvo, napredne funkcionalnosti, naročila in storitve ter uporabniške nastavitve. Naša mobilna banka mBank@Net, podobno kot spletna banka Bank@Net, dokazano ponuja največ vsebin in funkcionalnosti, kar pomembno vpliva tudi na dobro uporabniško izkušnjo.
Cilj obeh neodvisnih raziskav je bil ugotoviti, v kolikšni meri spletne in mobilne banke zadovoljujejo potrebe uporabnikov, sledijo trendom poslovanja ter upoštevajo pravila, ki so se v zadnjih letih močno spremenila. Tudi zaradi spremenjenih razmer so digitalne rešitve usmerjene v zagotavljanje enostavnih, hitrih in preglednih postopkov tako v spletni kot mobilni banki. V Novi KBM smo ponosni, da uspešno postavljamo standarde na področju digitalnega poslovanja, kar prepoznavajo in cenijo tudi naše stranke.