Ohranjanje komunikacije
NFON, vodilni evropski ponudnik glasovnih poslovnih komunikacij iz oblaka, omogoča brezplačne klice strank NFON-a v Ukrajino. To velja za vse klice prek stacionarnih in mobilnih povezav. "V mislih smo z ljudmi, ki so jih prizadeli ti strašni dogodki," pravi Klaus von Rottkay, izvršni direktor NFON-a. "Ohranjanje komunikacije je bistvenega pomena za vse ljudi, ki so povezani z Ukrajino, zato smo se odločili, da brezplačne klice omogočimo hitro, ne glede na stroške." Poslovna odločitev velja do nadaljnjega, pri čemer NFON nenehno ocenjuje nadaljnje možne ukrepe pomoči.
O podjetju NFON
NFON s sedežem v Münchnu je evropski ponudnik poslovnih komunikacij v oblaku, ki se osredotoča na glasovne storitve. Družba kotira na borzi (Frankfurtska borza, Prime Standard) in povezuje več kot 3.000 partnerjev v 15 evropskih državah s sedmimi hčerinskimi družbami pa zagotavljajo storitve poslovnih komunikacij več kot 50.000 podjetjem – zadovoljnim strankam. Cloudya, paradni produkt podjetja NFON, je platforma za enostavno, neodvisno in zanesljivo poslovno komunikacijo za podjetja vseh panog in velikosti. Druge vrhunske in poslovne rešitve dopolnjuje portfelj na področju komunikacij v oblaku, vključno z UCaaS (enotna komunikacija kot storitev), CCaaS (storitve za kontaktne centre), v prihodnje pa tudi iPaaS (integracijska platforma kot storitev). S svojimi vrhunskimi komunikacijskimi rešitvami spremljamo podjetja v prihodnost poslovnega komuniciranja.