Pametna komunikacija v oblaku
"Cloudya Meet & Share omogoča našim strankam dostop do popolne pametne komunikacijske platforme v oblaku – za poenostavljene glasovne klice, enostavne video konference in brezhibno integracijo številnih CRM orodij in orodij za sodelovanje," je povedal Jan-Peter Koopmann, direktor tehničnega področja v NFON-u. Z odslej dostopno Cloudyo Meet & Share lahko podjetja vseh velikosti uporabljajo platformo za poenoteno komunikacijo, ki je plod nemškega znanja in je skladna z GDPR zakonodajo.
Najsodobnejša, zanesljiva in preprosta
Cloudya Meet & Share je izdelana ciljno za potrebe hibridnega dela - v pisarni, doma ali na poti, zahvaljujoč najsodobnejšim funkcijam pa lahko ekipe delajo učinkoviteje. Poenotene komunikacije (UC) omogočajo uporabnikom izvedbo avdio in video konferenc z do 25 udeleženci in uporabo deljenega zaslona med video konferenco. Povezavo do spletnega sestanka je mogoče deliti, sestanku pa se je mogoče pridružiti tudi prek telefonske klicne povezave. Uporabnikom so na voljo interaktivne video konference, na primer z uporabo funkcije za dvig rok ali funkcije za utišanje. Cloudya Meet & Share hkrati omogoča tudi integracijo več kot 60 najbolj priljubljenih CRM platform. Stefan Walcz, podpredsednik za produkte v NFON-u: "Cloudyo smo razvili v resnično pametno komunikacijsko platformo v oblaku, ki kot takšna nima konkurence. Vsi zaposleni imajo koristi od najsodobnejše rešitve, ki je enostavna za uporabo, zagotavlja optimalno komunikacijo in produktivni potek dela."
NFON se usmerja v UCaaS in CCaaS
Poslovna komunikacija se hitro razvija in podjetja so bila v zadnjih dveh letih prisiljena ponovno premisliti svoj pristop na trgu. To je dodatno pospešilo razvoj storitev v oblaku. "NFON aktivno oblikuje ta razvoj in še naprej širi svoj vpliv na nastajajočem trgu integriranih poslovnih komunikacij," pravi dr. Klaus von Rottkay, izvršni direktor NFON-a. "Strateška osredotočenost in investicijske aktivnosti NFON-a so dosledno usmerjene v rastoča trga poenotenih komunikacij kot storitve (UCaaS) in kontaktnega centra kot storitve (CCaaS)." Z uvedbo Cloudya Meet & Share NFON zdaj ponuja poenotene komunikacije - poleg telefonije v oblaku ter CRM Connect in usmerjanja, vstopa tudi na hitro rastoči trg kontaktnih centrov kot storitve s svojim vse-kanalnim produktom Kontaktno središče, ki je na voljo v vseh državah Evrope.
O podjetju NFON
NFON s sedežem v Münchnu je eden vodilnih evropskih ponudnikov poslovnih komunikacij v oblaku, ki se osredotoča na glasovne storitve. Družba kotira na borzi (Frankfurtska borza, Prime Standard) in povezuje več kot 3.000 partnerjev v 15 evropskih državah s sedmimi hčerinskimi družbami pa zagotavljajo storitve poslovnih komunikacij več kot 50.000 podjetjem – zadovoljnim strankam. Cloudya, paradni produkt podjetja NFON, je pametna platforma za preprosto glasovno klicanje, enostavne videokonference ter brezhibno integracijo s CRM sistemi in različnimi orodji sodelovanja, ki je namenjena malim in srednje velikim podjetjem. Portfelj NFON-a temelji na štirih segmentih: poslovna komunikacija s Cloudyjo, kontakti s strankami, integracija in omogočanje sodelovanja. S svojimi vrhunskimi komunikacijskimi rešitvami vodi NFON podjetja v prihodnost poslovnega komuniciranja. http://www.nfon.com/.