Bančništvo je med storitvami, ki tudi v teh izrednih razmerah ne bodo prekinjene. "V Novi KBM od začetka pojava koronavirusa v Sloveniji skrbno spremljamo situacijo in upoštevamo navodila pristojnih institucij, predvsem Nacionalnega inštituta za javno zdravje. Zaradi spremenjenih razmer, ki so posledica širjenja virusa, smo sprejeli več ukrepov, s katerimi želimo poskrbeti za nemoteno in varno poslovanje tako strank kot zaposlenih," sporočajo iz Nove KBM.
Od 17. marca za vse bančne poslovalnice velja skrajšan delovni čas. Bančni strokovnjaki bodo strankam na voljo od ponedeljka do petka, med 8.30 in 13. uro. Za nekatere poslovalnice veljajo izjeme, zato preverite aktualne informacije na spletni strani Nove KBM.
Najbolj udobna in varna rešitev
Večina Slovenk in Slovencev ima možnost dostopati do svojih bančnih storitev prek spletne ali mobilne banke. Njim Nova KBM zato svetuje, da čim več bančnih storitev opravljajo od doma. Prek spletne ali mobilne banke lahko vse stranke Nove KBM preverijo stanje in promet na svojih računih, plačajo položnice, prenašajo sredstva med računi, opravijo plačila v tujino in sklenejo depozit ali varčevanje. Bančništvo od doma je za vse vpletene trenutno najbolj varna in udobna rešitev.
Vse stranke, ki še ne uporabljajo Bank@Neta ali mBank@Neta, si ju lahko aktivirajo v samo minuti kar od doma, na sledeči povezavi https://online.nkbm.si/bankanet/registracija/ .
Informacije o stanju in zadnjih petih transakcijah na osebnem računu ter stanju kredita lahko stranke prejmejo ob ustrezni avtentikaciji 24/7 tudi prek kontaktnega centra Nove KBM na telefonski številki 080 17 70. Svoja vprašanja lahko vse stranke tudi naslovijo na e-naslov info@nkbm.si .
Če je osebni obisk neizogiben
V primeru, da je obisk poslovalnice nujen, Nova KBM vse svoje stranke naproša, naj se držijo vseh preventivnih ukrepov za omejevanje širjenja novega koronavirusa. Najpomembneje je, da se v poslovalnico odpravite le, če ste zdravi. V nasprotnem primeru raje pokličite v poslovalnico ali v kontaktni center in se pozanimajte, če je storitev vendarle možno opraviti od doma.
V poslovalnico vstopate posamezno, pred poslovalnico med čakajočimi, kot tudi v poslovalnici, dosledno upoštevajte varnostno razdaljo vsaj 1,5 metra. Pozorno preberite priporočila inštitucij za varovanje zdravja (mdr. pred opravljanjem bančnega posla in po njem naj si razkužijo roke, kašljajo ali kihajo naj le v rokav ali robec ter naj se ne rokujejo). Vsa priporočila lahko preberete ob vhodu v poslovalnice Nove KBM.
Dodatni nasveti
Nova KBM svojim strankam v trenutnih razmerah nujno svetuje uporabo brezstičnih plačilnih kartic. V primeru, da to ni možno, si pred in po vsaki uporabi gotovine umijte ali razkužite roke. Če imate katerakoli druga vprašanja v zvezi z bančnimi storitvami Nove KBM, pokličite kontaktni center Nove KBM ali se na njih obrnite prek elektronske pošte.
Poslovni uporabniki
"V skladu s priporočili pristojnih organov smo pri Novi KBM do preklica odpovedali vse nenujne osebne obiske, dogodke ali sestanke pri strankah. Seveda pa so skrbniki strankam še naprej na voljo po telefonu in prek e-pošte. Stranke, pri katerih se je zaradi spremenjenih razmer na trgu poslovanje bistveno spremenilo, naj se po telefonu ali elektronski pošti čimprej obrnejo na svoje skrbnike in skupaj bodo preučili situacijo ter poiskali možne rešitve. Poslovni Bank@Net, spletna banka za poslovne uporabnike pa omogoča enostavno in varno poslovanje ter celovit pregled nad financami."
- Nova KBM