Kar 323 milijonov odraslih po vsem svetu uporablja aplikacije za zmenke in kar tretjina spozna svoje partnerje s pomočjo spleta. V skladu z novo raziskavo Univerze Stanford se ujemanje zdaj izvaja predvsem z algoritmi, zato so se pri našem največjem spletnem oglasniku bolha.com odločili za lastno storitev za zmenke z imenom »Skoči v ljubezen«. Algoritem bo izbiral na podlagi nakupovalnih navad.
Tržnica ljubezni
Spletni oglasnik bolha.com razpolaga z uporabnimi podatki o kupcih, s pomočjo katerih bodo lahko našli ujemanje med tistimi, ki se bodo prijavili na storitev »Skoči v ljubezen«. "Naše raziskave so pokazale, da se med seboj lepo povezujejo ljudje, ki imajo podobne nakupovalne navade in podoben okus, zato je bila ideja o možnosti zmenkov na bolha.com naslednji logični korak," so povedali pri bolha.com. Tako bodo pri tistih uporabnikih, ki bodo s pomočjo bolhe.com iskali ljubezen, preverili, kaj največkrat kupujejo, kaj iščejo, česa se želijo znebiti in kaj si želijo imeti, po čemer bodo našli ujemanja med uporabniki te nove storitve. "Tako pri nas ne bomo imeli več samo največje možnosti prodaje in nakupa rabljenih stvari, temveč bomo imeli pravo tržnico ljubezni."
Presenetljivi rezultati testiranja
Nova storitev zmenkarij bo tako delovala na podlagi uporabnikovega vzorca iskanja. Več iskanj na portalu pa bo algoritmu olajšalo iskanje ujemajočega para. Nova storitev »Skoči v ljubezen« bo za vse uporabnike, stare in nove, na voljo med nastavitvami, lahko pa jo boste uporabljali po želji. Če vam bo zmenkarij dovolj, storitev preprosto izklopite.
Novo storitev so testirali na ekipi bolha.com in bili so presenečeni nad rezultati. Očitno bodo tudi pri njih v pomlad skočili z metuljčki v trebuhu. "Če se bodo novi pari zgledovali po imenu spletne strani, s pomočjo katere so se spoznali, se nam za rodnost Slovencev ne bo več treba bati, saj so bolhe znane po svojih velikih družinah," so se še namuznili pri bolha.com.
Nova storitev za zmenkarije je od aprila na voljo na www.bolha.com.