Zaupanje v spletne storitve v preteklih letih strmo narašča. Večina nas tudi bančno poslovanje že opravlja prek spleta in mobilne banke, saj lahko tako privarčujemo veliko časa in hitro opravimo želeno. Od spletne in mobilne banke uporabniki pričakujemo preglednost in enostavno uporabo ter varno poslovanje. Vse to združuje najboljša mobilna in spletna banka v Sloveniji 2020 mBank@Net in Bank@Net.
Skrbno razvite rešitve mBank@Net in Bank@Net
Naziv najboljše slovenske mobilne in spletne banke je podjetje za analizo slovenskega digitalnega bančništva E-laborat letos podelil Novi KBM za mobilno banko mBank@Net in spletno banko Bank@Net. V dveh ločenih raziskavah E-laborata sta storitvi Nove KBM prejeli največ točk za vsebino, funkcionalnost in uporabniško izkušnjo. V raziskavo so bila vključena tudi finančno-tehnološka podjetja (npr. N26 in Revolut) s svojimi rešitvami, ki so osredotočene izključno na spletno in mobilno finančno poslovanje.
"Digitalizacija je prednostno razvojno področje naše banke. V Novi KBM širimo nabor storitev, ki jih naše stranke lahko opravijo brez obiska poslovalnic, novi produkti pa so zasnovani tako, da obiski poslovalnic niso več nujni," je ob objavi rezultatov raziskave spletnega bančništva v Sloveniji povedal vodja oddelka digitalnega marketinga Tolga Yurteri.
Vse to ponujata mobilna in spletna banka Nove KBM
Katere so vsakdanje bančne storitve, ki nam vzamejo največ časa? Prav gotovo je to plačevanje položnic, prenašanje sredstev med lastnimi računi ter nakazila za najrazličnejše storitve in nakupe. Z mobilno in spletno banko Nove KBM boste lahko te storitve uredili v nekaj minutah. V spletni banki Bank@Net lahko brez obiska poslovalnice opravite tudi bolj zahtevne storitve kot so sklepanje varčevanj in depozitov ter vplačevanje v portfelj vzajemnih skladov, medtem ko veliko drugih funkcionalnosti nudi tudi mobilna banka mBank@Net, v kateri lahko hitro in enostavno plačujete e-račune ali pa enostavno poskenirate kodo na vaši položnici in opravite plačilo brez dodatnega zapravljanja časa s prepisovanjem podatkov.
mBank@Net in Bank@Net izpolnjujeta visoke standarde varnosti bančnega poslovanja. Sami lahko upravljate z dnevnimi omejitvami poslovanja po računu in karticah ter si aktivirate varnostne storitve (varnostni SMS in varno spletno nakupovanje), mobilna banka pa dodatno nudi tudi možnost varnega pošiljanja sporočil bančnemu svetovalcu preko mobilne aplikacije ter biometrično prijavo s prepoznavo obraza ali prstnega odtisa. Takšna prijava ni le varnejša, ampak tudi hitrejša.
Napredne storitve za lažje življenje
Prek spletne banke lahko tudi aktivirate in upravljate e-Račune, mobilna banka pa nudi pregled in plačevanje e-Računov ter hitro plačevanje položnic s skeniranjem. Z aplikacijo mBank@Net boste lahko tudi kjerkoli in kadarkoli poiskali najbližji bankomat in poslovalnico Nove KBM.
Mnoge bo navdušila storitev mobilne banke Nakaži mi/Nakažem ti, ki omogoča enostaven in hiter prenos denarja prijateljem s pomočjo QR kode.
"Obstoječim uporabnikom se zahvaljujemo za zaupanje in uporabo sodobnih digitalnih kanalov," sporočajo iz Nove KBM, kjer razvoj sodobnih digitalnih poti opravljanja bančnih storitev ostaja prednostno področje. "Nabor storitev, ki jih lahko stranke opravljajo brez obiska poslovalnic bomo v prihodnje še nadgrajevali in širili."
Aktivacija spletne banke Bank@Net in mobilne banke mBank@Net je preprosta in vam bo vzela le minuto. Lahko jo opravite kar prek spleta brez obiska poslovalnice. Vse kar potrebujete so davčna številka, mobilna številka in plačilna kartica.