Uporabno
49 ogledov

V okviru akcije "Bodi TU. Bodi CE." je Cedevita za boj proti raku dojke donirala 33.000 evrov

Cedevita Cedevita
V oktobru je Cedevita začela z regionalno kampanjo Bodi TU. Bodi CE. in tako podprla delovanje združenj Europa Donna Hrvaška, Slovenija in Srbija ter Think Pink - Skupaj smo eno v Bosni in Hercegovini.

V oktobru, mesecu boja proti raku dojk, je Cedevita na trg lansirala nov proizvod Pink Grejp v simbolični roza embalaži in pričela s kampanjo "Bodi TU. Bodi CE."  v sodelovanju s krovnimi regijskimi združenji za boj proti raku dojk: Europa Donna Hrvaška, Slovenija in Srbija ter Think Pink – Skupaj smo eno v BiH.

Kampanja je vključevala številne izobraževalne aktivnosti, namenjene psihološki podpori obolelim z rakom dojke, pa tudi njihovim najbližjim, ki se prav tako soočajo s številnimi dvomi, skrbmi in vprašanji, da bi bili najbližjim obolelim čim boljša opora. "Bodi TU. Bodi CE" je nadaljevanje znane Cedevitine platforme "Bodi DOBRO«. Bodi CE." katere cilj je ljudi vseh generacij spodbuditi k skrbi za lastno duševno zdravje in opozoriti na to, kako pomembno je ohraniti optimizem v vseh življenjskih okoliščinah.

Duševno zdravje bolnikov je pomemben dejavnik pri okrevanju

Novi proizvod Pink Grejp je na voljo na tržišču celotne regije, zato je Cedevita s svojo družbeno odgovorno kampanjo zajela štiri države in zagotovila dragocene donacije združenjem Europa Donna iz Hrvaške, Srbije in Slovenije ter združenju Think Pink - Skupaj smo eno iz Bosne in Hercegovine, v skupni vrednosti 33.000 evrov. Namen teh združenj je z različnimi humanitarnimi in izobraževalnimi aktivnostmi spodbujati pomen zgodnje preventive ter zagotavljati informacije in psihološko podporo bolnikom v celotnem procesu zdravljenja.

Cedevita | Avtor: Cedevita Cedevita

"Veseli smo , da lahko sodelujemo v kampanji  "Bodi TU. Bodi CE." in hvaležni Cedeviti za donacijo v višini 10.000 evrov, ki jo bomo namenili za naš program psihološke pomoči ženskam z rakom dojke. Psihološka pomoč je pomemben in nepogrešljiv del zdravljenja, mnogim ženskam pa je nedostopna," je povedala Sanja Šutej, članica predsedstva združenja Europa Donna Hrvaška.

Cedevita | Avtor: Cedevita Cedevita

"Veseli nas sodelovanje z blagovno znamko Cedevita, saj je bila celotna kampanja izjemno pozitivno naravnana, zbrana sredstva pa so bila namenjena programu Roza, ki nudi psihosocialno podporo obolelim in njihovim svojcem," je povedala dr. Tanja Španić, dr. vet. med, predsednica Europe Donna Slovenija.

Cedevita | Avtor: Cedevita Cedevita

"V naši organizaciji se z različnimi aktivnostmi že leta trudimo pomagati bolnikom in zagotoviti podporo tako bolnikom kot njihovim družinskim članom," je povedala Nela Hasić, regionalna direktorica organizacije Think pink – Skupaj smo eno ".

Cedevita | Avtor: Cedevita Cedevita

"Veseli nas, da smo bili del kampanje Bodi TU. Bodi CE., namenjeno seznanjanju javnosti z izzivi na področju duševnega zdravja in psihološke pomoči, s katerimi se srečujejo oboleli, pa tudi tisti v njihovi neposredni bližini – njihovi družinski člani, prijatelji, kolegi, sodelavci," je povedala Jasmina Lukić pred Evropa Donna Srbija.

V mesecu oktobru so potekale številne aktivnosti za ozaveščanje o preventivi in zgodnjem odkrivanju raka dojke s posebnim poudarkom na duševnem zdravju in psihološki podpori obolelih in njihovih svojcev. Ob dnevu rožnate pentlje in spuščanja balonov v Zagrebu so se zbrani spomnili vseh žensk, ki so izgubile bitko s to maligno boleznijo, in pozvali vse ženske k rednemu samopregledovanju in letnim zdravniškim pregledom. V Ljubljani je potekal Dan zdravih dojk s številnimi izobraževalnimi vsebinami, medtem ko so na ulicah Sarajeva in Beograda za ozdravitev slavili življenje s hojo/tekom na Race for the cure, ženskam z rakom dojk pa so na ta način izkazali podporo in opomnik, da niso same v svoji borbi. Na platformi Bodi DOBRO. Bodi CE. še vedno lahko najdete vsebine s strokovnimi nasveti in izkušnjami bolnikov, ki podpirajo duševno zdravje bolnikov in njihovih najbližjih.