Uporabno
4750 ogledov

"Vse zimske gume so enake!" Dokler ne zapade sneg ...

Continental Continental
Neodvisni TÜV SÜD in Auto Bildov test sta dokazala, zakaj je Continentalova nova zimska pnevmatika WinterContact TS 870 premijec med premijci. Gre za krono 150 let trajajočega stremljenja k boljšim izdelkom.

Znamka Continental je pred letošnjo zimsko sezono predstavila novo generacijo zimske pnevmatike WinterContact TS 870. 

Gre za naslednika modela WinterContact TS 860, ki se je ne glede na dimenzijske mere v preteklih letih na vseh relevantnih neodvisnih testih zimskih pnevmatik uvrščal v sam vrh primerjav in pobral številne nagrade. Bil je prva izbira voznikov, ki so tudi pozimi želeli brezkompromisni oprijem in varnost v vseh vremenskih okoliščinah. Ne le na mokrih cestah, temveč tudi ko zapade sneg ali obstaja nevarnost poledice.

Continental | Avtor: Continental Continental
V novi WinterContact TS 870 je še enkrat več združena kombinacija izjemnih lastnosti glede zmogljivosti in zanesljivosti. Od svoje predhodnice je boljša v vseh varnostnih disciplinah, hkrati je naredila ogromen preskok naprej s področja ekologije, med drugim z znižanjem kotalnega upora in bistvenim podaljšanjem dosežene kilometrine kar za deset odstotkov. Vse to so dosegli z uporabo najnovejše generacije gumene zmesi CoolChili, ki je plod številnih inovacij, dolgoletnih raziskav in testiranj vrhunskih Continentalovih strokovnjakov.

Testa TÜV in AutoBild dokazujeta, da sodi na sam vrh

Zaradi nujno potrebnih ukrepov za zmanjševanje posledic covid-19 se je prihod nove generacije WinterContact TS 870 na prodajni trg zavlekel, zato ni bila uvrščena v nekatere najpomembnejše neodvisne teste za letošnjo sezono, v prvi vrsti ADAC/AMZS test zimskih pnevmatik. 

Iz tega razloga je Continental pri TÜV SÜD, svetovno uveljavljeni družbi za neodvisno presojanje in ocenjevanje izdelkov, na lastno pobudo naročil študijo, kako se nova pnevmatika primerja z glavnimi konkurentkami. TÜV SÜD je poleg WinterContact TS 870 izbral še pet drugih primerljivih zimskih pnevmatik, ki so že na trgu. Od tega štiri sodijo v premijski razred in so neposredne konkurentke, en zelo razširjen model pa prihaja iz srednjega razreda.

TÜV SÜD je v več etapah testov na različnih poligonih po Evropi, tudi na daljnem severu, primerjal številne lastnosti, s posebnim ozirom na tiste, ki so nujni za varno zimsko vožnjo - oprijem na mokrem, na snegu in ledu, zanesljivost v ovinkih, zaviranje v vseh razmerah, kotalni upor, hrupnost, varčevanje z gorivom ...  Uporabili so različne tipe vozil.

Novi Continental WinterContact TS 870 je praktično brez izjeme odstopal navzgor od povprečja v vseh kategorijah in se tako dokazal kot izredno sodobna in uravnotežena pnevmatika. V številnih ključnih kategorijah pa je bil najboljši, na primer pri zaviranju in vodljivosti v mokrem ter oprijemu in pospeševanju v snegu.

Hkrati pa so novo pnevmatiko že testirali pri AutoBildu (izdaja 7. oktober 2021). Na podlagi dvostopenjskega izločilnega postopka in intenzivnega testiranja preostalih finalistk so jo strokovni uredniki med kar 50 različnimi zimskimi pnevmatikami uvrstili povsem na vrh z oceno "vzorno". Predvsem so izpostavili kratke zavorne poti, natančno krmiljenje, dobre varnostne rezerve za akvaplaning, pa tudi zelo dobro oceno glede majhne obrabe, zaradi česar si je pridobila naziv "Ekomojster".

Rezultate TÜV SÜD primerjalnega testa skupaj z modeli konkurentov si lahko ogledate TUKAJ.

Continental WinterContact TS 870 pnevmatika je primerna za avtomobile s premeri platišč od 14 do 17 palcev in širinami od 175 pa vse do 245 milimetrov. Med 21 različnimi modeli so tudi takšni z okrepljenimi bočnicami ali oznako XL, ki je primerna za težja SUV vozila. 

Za vozila, ki potrebujejo še večje pnevmatike, pa je že na trgu model WinterContact TS 870 P, ki tako kot manjši brat WinterContact TS 870 uporablja izboljšano zmes in inteligentno zasnovo lamel za še boljše spodrivanje vode in snega.

Za zares športne zimske pnevmatike Continental ponuja WinterContact TS 860 S, medtem ko imajo tudi rešitev za tiste, ki bi celo leto vozili z enim kompletom - to so pnevmatike AllSeasonContact.

Continental | Avtor: Continental Continental

150 let premikanja sveta na bolje

Ni naključje, da je Continental že vrsto let prepoznan kot proizvajalec izredno kakovostnih pnevmatik. Prav na začetku letošnjega oktobra je minilo 150 let od začetkov delovanja družbe v nemškem Hannovru, ki se je na začetku specializirala za različne izdelke iz gume in zaposlovala komaj 200 sodelavcev. Danes jih v 58 državah zaposluje skoraj 200.000!

Čeprav družbo z logotipom poskočnega konja mnogi še vedno poznajo le po pnevmatikah, je Continental danes eden od stebrov mobilnosti, brez katere si je težko predstavljati ne le sedanjost, temveč tudi prihodnost. V tesnih povezavah z avtomobilskimi znamkami izdelujejo številne ključne komponente, ki so pomembne za današnja vozila, in razvijajo takšna, ki jih bomo videli v prihodnjih. In to tudi na najbolj vznemirljivih področjih avtonomne vožnje, električne mobilnosti, trajnosti in povezljivosti.

Continental | Avtor: Continental Continental

V vsem tem času so predani in prodorni zaposleni pri Continentalu poskrbeli že za ničkoliko izumov, ki so pomagali premikati svet. Ste vedeli, da so pri Continentalu leta 1904 predstavili prvo avtomobilsko gumo s tekalnim vzorcem? Da so prvo M+S pnevmatiko, primerno za vožnjo pozimi, dali na trg že leta 1952?

Bili so med pionirji "tubeless" in radialnih pnevmatik za vozila. Leta 1991 so kot prvi proizvajalec na svetu dali na trg naravi prijaznejši model ContiEcoContact. Na prelomu tisočletja je Continental kot sploh prvi proizvajalec na svetu gumeni zmesi začel dodajati silico, kar je bistveno izboljšalo delovanje zimskih pnevmatik pri nizkih temperaturah in na mokri podlagi.

Danes svojo zmes za vrhunske pnevmatike imenujejo Black Chili, v njej pa je združenega ogromno znanja in raziskav, da lahko zagotavljajo kar najboljše razmerje med oprijemom v vseh scenarijih, udobjem in dolgotrajnostjo. Variacijo zmesi za zimske gume pa imenujejo Cool Chili.

Danes skoraj vsak tretji novi avto v Evropi pride na cesto na Continentalovih pnevmatikah. Z razlogom, ki je po 150 let še vedno aktualen - brezkompromisno kakovostjo.

Continental | Avtor: Continental Continental