Gostinstvo in turizem predstavljata sektor, ki zahteva veliko prilagajanja na aktualne trende in želje strank. Izstopa po svoji dinamičnosti in sposobnosti nenehnega izpopolnjevanja ter iskanju inovativnih novosti in rešitev. Lahko bi dejali, da obstaja tesna povezava med gostinsko-turističnim sektorjem, družbeno-ekonomskimi pojavi, tehnološkimi rešitvami ter spreminjajočimi se trendi med potrošniki. Vse navedene spremembe silijo gostince in preostale trgovce k nenehnemu spremljanju gibanja aktualnih trendov ter želja potrošnikov, kar hkrati zahteva hitro odzivanje na le-te, to pa dosežemo z izpopolnjevanjem ponudbe svojih storitev. Trenutno najbolj naraščajoča dejavnika potrošnje (poleg cene in kvalitete) predstavljata EKO-BIO pridelava sestavin ter skrb glede ravnanja z odpadki.
Ker zdrav način življenja in prehranjevanja postajata vse večja skrb Evropejcev, je z njima povezano zanimivo dejstvo – kar 8 od 10 potrošnikov je za izdelke, ki so zdravi in do okolja prijazni, pripravljenih plačati več, v primerjavi z cenejšimi, nižje kvalitetnimi proizvodi. Dejstvu v prid se kaže tudi trend vse večjega povpraševanja po sveže iztisnjenim pomarančnem soku, ki se kot pijača uveljavlja tako v ho-re-ca sektorju, kot tudi v trgovskih verigah.
Samopostrežni način vse pogostejša izbira strank
Za gostinca je obvezna ponudba kakovostne hrane in pijače skozi cel delovni čas, med katero pa vse pogosteje uvrščamo tudi sveže iztisnjen sok, ki se ga že tradicionalno največkrat povezuje z zajtrkom, »brunchom« ali pa zgolj v kombinaciji z jutranjo kavo. Ponudba tovrstnih sokov že dolgo ni omejena zgolj na lokale oziroma gostinsko dejavnost – vedno pogosteje se potreba po njih pojavlja tudi v samopostrežnih restavracijah in restavracijah tipa »to-go«, ki v svoji ponudbi nudijo tudi izdelke narejene iz sveže iztisnjenega sadja in so kot nalašč za hiter obrok na poti v službo. Priprava pred očmi gosta in samopostrežna priprava sta dva principa, ki običajno najbolj očarata in prepričata potrošnika v nakup. Poleg tega koncept sveže iztisnjenega soka posledično zmanjšuje uporabo industrijsko pridelanega soka za široko potrošnjo, kar v praksi pomeni tudi zmanjševanje odpadne embalaže na račun varčnosti.
Ponudba sveže iztisnjenih sokov je ena izmed kategorij, ki se in se bo tudi v prihodnje vse bolj uveljavila predvsem v restavracijah in kavarnah, kar se kaže zlasti v naraščanju vsakoletne porabe – ta raste v povprečju za 5 odstotnih točk.
Zakaj so hladno iztisnjeni sokovi vedno bolj priljubljeni?
Sveže iztisnjeni sokovi sadja citrusov so prava vitaminska in encimska bomba s sorazmernim deležem kalorij, ter dodatno obogatenimi rudninskimi snovmi. Pri procesu hladnega stiskanja se sadju in zelenjavi odstranijo vlaknine, kar omogoča takojšnjo absorpcijo hranilnih snovi v celice. Dobro je vedeti, da je najbolj hranljiv le sveže pripravljen sok – v nasprotnem primeru vitamini in rudninske snovi oksidirajo. Že v slabe pol ure po iztiskanju je v njem bistveno manj živih encimov, zato je veliko bolje, če sokove pripravljamo sproti in jih pijemo sveže. Tovrstno pripravljeni sokovi nas napolnijo z energijo in uspešno nevtralizirajo posledice nepravilne prehrane ter razstrupljajo telo. Če ste dnevno izpostavljeni stresu, onesnaženju in nepravilni prehrani, je priporočljivo zaužitje 0,5 l sveže iztisnjenega pomarančnega soka na dan. Znanstveniki z Univerze Zhengzhou na Kitajskem so v svoji študiji, ki je vključevala skoraj 10 tisoč ljudi, ugotovili, da redno uživanje sveže iztisnjenega pomarančnega soka ne krepi zgolj imunskega sistema, temveč tudi zelo blagodejno vpliva na močne kosti. Torej ne glede na način prehranjevanja, boste z rednim uživanjem sveže stisnjenih sokov na preprost način prišli do izboljšanja zdravja in boljšega počutja.
S katerimi aparati do najboljšega naravnega soka?
Avstrijsko podjetje CITROCASA GmbH je kot vodilni proizvajalec profesionalnih naprav za ožemanje in prešanje različnih citrusov revolucioniral trg gostinstva in turizma s širokim in pestrim naborom produktov, ki z zagotovostjo zadostijo vsem novodobnim potrošniškim željam in zahtevam. Z več kot 30-letno zgodovino nenehnega izobraževanja in izpopolnjevanja na področju inovativnih rešitev, so razvili široko paleto profesionalnih sokovnikov različnih velikosti in kapacitet za tako različne namene uporabe kot tudi doseganje najvišjih kvalitetnih in higienskih standardov.
Zagotovo se vam poraja vprašanje kaj dela njihove produkte tako drugačne od drugih?
Vsak njihov produkt je opremljen z 2-conskim sistemom, ki preprečuje kakršenkoli stik električnih komponent z iztisnjenimi tekočinami, s čimer omogoča doseganje najvišjih higienskih standardov ter vsakokratno enostavno vzdrževanje in čiščenje. Funkcija »intelligent stop« omogoča samodejno zaustavitev aparata ob doseženi prednastavljeni količini iztisnjenih sadežev, z namenom preprečitve kakršnih koli poškodb vrtljivih delov ob morebitnem zagozdenju odpadnih olupkov. Inovativni sistem vertikalnega prostega pomika nazobčenega rezila omogoča vsakokraten čisti rez (100 %), kar preprečuje kakršnekoli kontaminacije sadeža z grenkimi snovmi.
Poleg navedenih prednosti njihovih sokovnikov oz. ožemalnikov citrusov, podjetje Citrocasa velja za edinega ponudnika, ki svojim strankam lahko nudi celostno rešitev, ki temelji na filozofiji dobave vseh potrebnih surovin od enega dobavitelja. V praksi to pomeni, da poleg profesionalnih aparatov za iztiskanje soka nudijo tudi prvovrstne naravno pridelane citruse z blagovnim certifikatom BIO.
Glede na aktivne trende zanimanja strank in vse večje uporabe tovrstnih storitev, tako doma kot v tujini, lahko v prihajajočem obdobju pričakujemo še večjo dostopnost tovrstnih aparatov, kar posledično pomeni sveže iztisnjene vitamine praktično za vsakim vogalom.