Najnovejša Zalando kolekcija poudarja pozitivno energijo in uživanje v tistih malih stvareh, ki naredijo poletje tako posebno. Sproščeno poležavanje na plaži, izbiranje novih kopalk, odkrivanje novih poti za tek okoli jezera ali deljenje nepozabnih trenutkov s prijatelji v mestu.
Zalando praznuje svojo prvo obletnico na slovenskem trgu z raznoliko zasedbo lokalnih talentov, ki predstavljajo svoje poletne stile. Izbrani so bili litvanska glasbenika Monique in Donny Montell, slovaški vplivnež Expl0ited, slovaška manekenka in plesalka Yasmine Taty in glasbeniki Zea, Yael in Emma Drobna, litvanska aktivistka za pozitivno sprejemanje telesa Dovilė Tiriūtė in seveda slovenska glasbenika Zala & Gašper, hrvaški igralec Slavko Sobin ter hrvaška TV voditeljica, glasbenica in družbena aktivistka Ido Prester.
Zala & Gašper pravita: „Všeč nama je, da sva izkusila sodelovanje z Zalandom v Zagrebu kot slovenska predstavnika. Tam sva spoznala veliko ljudi, ki jim je pomembno izražanje samega sebe, da si dovolijo biti to, kar so. To je vrednota, ki ji tudi sama dajeva velik pomen. Vsak lahko najde nekaj zase in vsak je lahko kreativen, drugačen, samosvoj.“
Daniel Rogiński, generalni Direktor, Zalando Slovenija: “Odkar smo lansko leto predstavili Zalando na slovenskem trgu, Slovencem prinašamo navdih in možnost, da se izražajo z modo, z 2000 blagovnimi znamkami, od velikih mednarodnih znamk do lokalnih slovenskih oblikovalcev in trgovcev, ki jih najdejo na naši platformi. Najnovejša kampanja 'Poletje je v tebi' z Zalo in Gašperjem, ter drugimi talenti ponazarja naš cilj, da smo izhodiščna modna točka, pri tem da nudimo tako navdih kot tudi najširši modni asortiman.
Kampanja 'Poletje je v tebi' zajema raznolikost mode, ki jo Zalando ponuja – široko ponudbo, ki vključuje vse, od brezčasnih oblikovalcev do oblačil za plažo, funkcionalnih zunanjih oblačil pa do najnovejše ulične mode. Tako sporočamo, da vsak lahko najde svoj najljubši stil.“
Kampanja je bila posneta na prepoznavnih lokacijah hrvaške prestolnice – na Bundeku, v Gornjem gradu, v Novem Zagrebu in Richter House. Potekala bo na 6 evropskih trgih (Hrvaška, Estonija, Latvija, Litva, Slovaška in Slovenija), od 1. junija kar 6 do 8 tednov in bo vidna na številnih kanalih. Vključevala bo digitalne, PR, družbene medije, vsebine spletnih vplivnežev, radio in spletno mesto Zalando ter posebno podstran, ki bo predstavljala poletni izbor nastopajočih.