Zalando poleg tega dodaja tudi kolekcijo adaptivne mode blagovne znamke Tommy Hilfiger, ki bo na voljo na 9 trgih (zaenkrat še ne v Sloveniji).
Tematiki posvečeno spletno mesto in spremljajoča kampanja stremita k temu, da potrošnikom pomagata pri odkritju in nakupovanju adaptivne mode na Zalando. V prihodnjih mesecih načrtujejo tudi nadaljne izboljšave izkušnje za potrošnike.
Adaptivna moda vključuje obleke, obutev in dodatke, prilagojene trajno ali začasno invalidnim osebam. Kolekcija, ki je na voljo na vseh Zalando trgih, vključuje ženska in moška oblačila kot tudi obutev ter predstavlja bistveni del Zalando zaveze do leta 2025 k ustvarjanju resnično vključujočega nabora in izkušnje nezadostno zastopanih skupin.
Poleg tega v svojo ponudbo Zalando dodaja tudi adaptivno kolekcijo znamke Tommy Hilfiger, ki bo na voljo na 9 trgih, vključno z Avstrijo, Belgijo, Dansko, Francijo, Nemčijo, Italijo, Nizozemsko, Poljsko in Švico. Tommy Hilfiger je globalna lifestyle blagovna znamka, ki že od leta 2017 nenehno vlaga in ustvarja adaptivno modo, zato je popolna partnerska znamka za sodelovanje in pričetek Zalando adaptivne poti.
Pred izdajo kolekcije s privatnimi blagovnimi znamkami je Zalando na večih trgih izvedel obsežno kvalitativno in kvantitativno potrošniško raziskavo, da bi bolje razumel izkušnjo in potrebo invalidnih oseb. Glede na ugotovitve raziskave, 1 izmed 5 ljudi v Evropi živi z neko obliko invalidnosti, kar kliče po potrebi vključevanja adaptivne mode. Nadalje, 75 odstotkov ljudi, ki so se opredeli kot invalidne osebe, menijo, da modna industrija ne izpolnjuje njihovih potreb. Z vključevanjem adaptivne mode v svoj sortiment želi Zalando narediti prvi korak in nagovoriti invalidne osebe z različnimi vrstami oviranosti, kot so omejena mobilnost in spretnost ter senzorična občutljivost. Prav tako nagovarja skrbnike invalidnih otrok. Stili v prvih kolekcijah vključujejo sedeče stile za uporabnike in uporabnice invalidnih vozičkov, čutom prijazne tkanine, kose za enostavno zapenjanje ter kroje, prilagojene protezam in obližem.
Sara Diez, podpredsednica kategorije ženska moda in privatne znamke na Zalando, pravi:
Naša vizija je postati vstopna točka za nakup mode, ki vključuje vsakogar. Opazili smo pomanjkanje na modnem trgu, saj je iskanje in nakupovanje adaptivnih oblačil za invalidne osebe še vedno izziv. Z izdajo adaptivne kolekcije z našimi privatnimi blagovnimi znamkami in predstavitvijo adaptivne kolekcije znamke Tommy Hilfiger upamo, da bomo pomagali razrešiti ta izziv ter na enem mestu nudili pestro izbiro elegantne adaptivne mode po raznolikih cenah in v širokem razponu velikosti. Znanje in navdih bomo še naprej črpali iz skupnosti invalidnih oseb in naših partnerjev z namenom ustvarjanja čudovitih izkušenj za naše invalidne kupce ter grajenja še bolj vključujočo modo.
Med ustvarjanjem in oblikovanjem adaptivne kolekcije s privatnimi blagovnimi znamkami je Zalando tesno sodeloval s kreativno agencijo All is for All, ki je specializirana za pomoč znamkam, da postanejo resnično vključujoče in dostopne invalidnim osebam.
Grace Stratton, direktorica agencije All is for All, pravi:
Invalidnost sega dlje od funkcionalnih vplivov. Gre za skupnost, deljeno življenjsko izkušnjo — nekaj, kar morajo neinvalidne osebe razumeti, ceniti globlje in sprejeti. Zalando smo kot našo partnersko znamko podpirali skozi celotno pot pozicioniranja in ustvarjanja sporočil te kampanje. Zelo smo ponosni na to, kako kampanja predstavlja invalidne osebe in hkrati hvaležni za avtentično partnerstvom z nami.
Da bodo invalidne osebe lažje našle, brskale in nakupovale novo ponudbo adaptivne mode, je Zalando izdal tudi spletno mesto adaptivne mode, ki vključuje vse adaptivne kolekcije in oznake za lažje prepoznavanje adaptivnih stilov. Tudi pri ustvarjanju spletnega mesta je Zalando podpirala in svetovala agencija All is for All, vse od razvijanja uporabniške izkušnje do marketinške aktivacije. Z namenom povečanja ozaveščanja o adaptivni modi je Zalando izdal tudi kampanjo s podpisom “Nosi SEBE s ponosom“ (“Embrace what makes you, you”, ang.), ki predstavlja glasove invalidne skupnosti in invalidne ustvarjalce vsebin. Nadalje, spremljajoča kampanja za adaptivno kolekcijo znamke Tommy Hilfiger je bila ustvarjena tudi s strani Zalando Marketing Services (ZMS).
Zalando bo v naslednjih mesecih še naprej prisluhnil in nabiral znanje invalidne skupnosti z namenom nadaljne izboljšave iskalne in nakupovalne izkušnje adaptivne mode za potrošnike.
Več o Zalandu
Ustanovljena leta 2008 v Berlinu, prinaša zaokroženo modo več kot 48 milijonom aktivnih uporabnikov, na 23 trgih, s široko ponudbo oblačil, obutve, modnih dodatkov in lepotnih izdelkov. Nabor mednarodnih znamk vključuje svetovno prepoznavna modna imena, kot tudi lokalne znamke. Zalando je tako modna platforma, ki na enem mestu ponuja navdih, inovativnost in interakcijo. Kot najbolj modno tehnološko podjetje v Evropi si močno prizadeva poiskati digitalne rešitve znotraj celotne nakupovalne izkušnje: za kupce, partnerje in kateregakoli akterja v Zalando zgodbi. Zalando vizija je biti vstopna točka za nakup mode ter hkrati trajnostna platforma s pozitivnim vplivom na ljudi in planet.