"V preteklih letih je Nova KBM opravila izjemno pot, polno pozitivnih sprememb. Naše delo na področju družbene odgovornosti smo letos nadgradili z uvedbo celovite ESG strategije, s katero v naše poslovanje uvajamo ukrepe na področju varovanja naravnega okolja in obvladovanja podnebnih sprememb, prispevamo k družbenemu razvoju ter skrbimo za visoke standarde korporativnega upravljanja. Prihodnjim generacijam želimo zapustimo boljši svet in čistejše naravno okolje. Veseli smo, da je naš napredek prepoznan in prejeta nagrada je za nas ena od spodbud, da po začrtani poti nadaljujemo," je ob prevzemu nagrade HORUS povedala direktorica Oddelka korporativnega komuniciranja Branka Dečman Terzič.
Odgovorno kreditiranje in investiranje, zeleno financiranje, ozaveščanje o finančni pismenost, znižanje bančnega ogljičnega odtisa za 36 odstotkov v letu 2021, uspešna digitalizacija in večkrat nagrajeno spletno in mobilno bančništvo, brezpapirno poslovanje, večletni projekt Klik za okolje – Tiskaj manj, certifikat Voda iz pipe, odmevna sponzorstva in donacije, visoko zadovoljstvo strank in zaposlenih, s kodeksom ravnanja usklajeno delovanje, so le nekatere od aktivnosti, ki jih v banki dejavno izvajamo. Družbeno odgovorne in ostale ESG aktivnosti so pomemben del naše organizacijske kulture, zato vanje redno vključujemo zaposlene in jih spodbujamo k sodelovanju. Dosežki banke in prejeta strateška nagrada HORUS prispevajo k temu, da je blagovna znamka Nove KBM med strankami, poslovnimi partnerji in vsemi drugimi, ki z banko sodelujejo, še bolj cenjena in prepoznana.