Supradynova skupnost na Facebooku ima že več kot 15 tisoč članov.
Njihov moto je »živeti življenje na polno – aktivno, zdravo in pozitivno«.
Ker so želeli k aktivnemu načinu življenja spodbuditi čim več novih sledilcev, sta Bayer in Grey Ljubljana predstavila posebnega osebnega trenerja – klepetalnega bota z imenom Dyno. Dyno vodi uporabnika skozi desetnevni niz zabavnih izzivov in mu pomaga spremeniti življenjski slog. To počne s kratkimi, petminutnimi vajami.
»Dyno ni poseben osebni trener le zato, ker je bot in hkrati najbolj »fit« še živeči dinozaver, ampak tudi, ker je pri vodenju treningov povsem prilagodljiv, zabaven in sproščen. Uporabnik je z njim v stiku preko aplikacije Messenger in sam določi, kdaj si lahko vzame 5 minut za kratko vajo,« pravijo v agenciji.
Dyno vsako vajo nazorno pokaže v zabavnem animiranem gifu, uporabnika pa spodbuja z zabavnimi odgovori in domislicami.