Zanimivo
221 ogledov

MBFWLJ predstavlja mednarodno modno prizorišče skozi 21 revij

Žiga Intihar
Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana v prestolnico prihaja med 10.−12. majem

Tridnevna majska edicija Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana bo povezala več kot dvajset domačih in tujih modnih oblikovalcev z mednarodno medijsko javnostjo. Prvi večer je namenjen prijateljem znamke Mercedes-Benz, ki si bodo ob razkritju nove generacije razreda A ogledali revijo vodilnih znamk XYZ Premium fashion store.

11. maj bo povzel umetniško ustvarjanje mladih talentov in večer okronal s predstavitvami uveljavljenih slovenskih oblikovalcev. 12. maja pa bo poudarek na tujih modnih projektih in zgodbah, ki prinašajo nov pogled na svet. Vstopnice za obisk lahko še kratek čas kupite po ugodnejši “early bird” ceni na prodajnih mestih Eventima. Spremljajte #MBFWLJ na družbenih omrežjih Facebook in Instagram.

Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana, ki je del mednarodne verige tednov mode MBFW, z vpetostjo v mednarodne modne tokove deluje povezovalno in mladim talentom omogoča prvi stik s širšo publiko, uveljavljenim blagovnim znamkam pa povezavo z novimi strankami doma in v tujini. Šesto edicijo bo zaznamoval obisk medijske javnosti iz številnih evropskih tržišč, enaindvajset modnih revij in največjo število domačih in tujih modnih oblikovalcev doslej.

11. maj: Slovenski modni večer z mladimi talenti in uveljavljenimi oblikovalci

Modno pisto bodo zavzele kreacije priznanih oblikovalcev mlajše generacije, kot so Sari Valenci (prejemnica MBFA 2015), Julia Kaja Hrovat (prejemnica MBFA 2016), Cilka Sadar (posebno priznanje žirije MBFA 2017), Tjaša Zalar (prejemnica MBFA 2017) in Janja Videc (nominacija Elle Style Awards 2016, članica Zoofa), ki z mladostnim optimizmom in svežimi pristopi premagujejo modne dogme in s svojimi kolekcijami kažejo veliko mero navdihujočega poguma. Petkov modni repertoar bo okrepil dvojec Draž, ki že desetletja dokazuje, da je pletena obleka primerna za vse življenjske situacije, sledila mu bo Tanja Zorn, ki več kot 20 let združuje tradicijo z inovativnostjo, izvirnost z nosljivostjo in strast do oblikovanja z ljubeznijo do estetike. Večer bosta okronali ženski, ki sta svoji blagovni znamki predstavljali na newyorškem tednu mode, Jelena Pirkmajer z znamko Cliché in Nina Šušnjara s kolekcijo Paradox, v kateri bo raziskovala prihodnost v sedanjosti.

12. maj: Poudarek na tujih oblikovalcih in modi z novim pogledom na svet

Iz Srbije na mednarodni teden mode prihajajo Milica Vukadinović in Marko Glavinić, ki se bosta predstavila vsak v svojem prepoznavnem stilu s kolekcijo moških oblačil, ter Sonja Jocic z modno zgodbo Alarm, v kateri je oblačila ustvarila brez odpadnega tekstila. IVANMAN, za katerim snuje hrvaški oblikovalec, ki že dlje časa biva v Berlinu, bo predstavil kolekcijo, v kateri ostaja zvest nasprotjem, eksperimentalnemu pristopu in čistim linijam. Hrvaško oblikovalsko srenjo bo zastopala Ksenija Vrbanić z blagovno znamko XD Xenia Design, ki jo lahko najdete v več kot 350 trgovinah po svetu. Na zaključni večer se bo predstavilo še pet slovenskih modnih oblikovalcev. NELIZABETA, ki v svojih kreacijah spaja ročne spretnosti starih obrtniških mojstrov z uporabo sodobnih tehnologij, Dajana Ljubičić z ženskimi silhuetami za 10 dni v tednu, Mija Curk z znamko Sofia Nogard in Alenka Globočnik, ki je navdih za novo kolekcijo Akulture našla v vojaškem stilu. MBFWLJ bo zaključila Mateja Benedetti z dvema različnima kolekcijama, ki zdravje planeta, živali in ljudi postavljata na prvo mesto. S tem ostajata zvesti vrednotam etične in trajnostno usmerjene znamke, tesno povezane s konceptom lepote, luksuza in inovativnih trajnostnih tkanin.

 | Avtor: Žiga Intihar Žiga Intihar

Sprejem tujih medijev in druženje z novim razredom A

Mercedes-Benz novi razred A se bo premierno predstavil s četrto generacijo na prvi dan MBFWLJ. Odrasel ni zgolj v dimenzijskem pogledu, temveč se vse bolj spogleduje s tistim, kar ponujajo večji, dražji ali imenitnejši mercedesi. Je oblikovna evolucija in zato ključne novosti predstavlja predvsem z novo platformo, ki pomeni novo poglavje pri uvajanju umetne inteligence v avtomobile. Njegovo razkritje bo spremljala revija vodilnih znamk XYZ Premium fashion store, ustvarjalci mednarodnega tedna mode pa bodo na ta dan v goste sprejeli predstavnike tujih medijev iz Italije, Nemčije, Hrvaške, Srbije in drugih evropskih držav, ki bodo izven meja poročali vse tri dni modnega festivala.