V Fructalu so že ob snovanju gina Monologue v načrtu inovacij imeli tudi lasten tonik. Tako v svetu kot pri nas sta namreč oba v trendu ter predstavljata kategoriji, ki beležita rast na trgu. Goran Medić, direktor Fructala, poudarja: "Najprej smo želeli razviti in pripraviti inovativen okus gina, temu pa je sledil še razvoj tonika. Tudi tu smo – tako kot Tomaža Kavčiča za Monologue – poiskali ambasadorko, vrhunsko pevko, Danijelo Martinović, ki je poznana po celi regiji. Tu lokalni premium tonik ni na voljo, zato je Danijela kot zelo kreativna oseba idealna izbira za ambasadorko tonika Dialogue."
Tonik Dialogue je premium tonik, čigar prednost je, da vsebuje naravni kinin, in bo na prodajnih policah v drugi polovici novembra. Razvili so dva okusa:
- klasični Dry Bitter tonik in
- Mediteranski tonik – z limono, limeto in zelišči,
ki sta idealna kombinacija z ginom Monologue. Ta je bil lansko leto na prestižnem ocenjevanju žganih pijač "Great American International Spirits Competition" nagrajen z dvojno zlato medaljo in se s tem uvrstil med osem najboljših žganih pijač sveta.
Avtor in ambasador gina Monologue Tomaž Kavčič pravi: "Ideja za tonik je nastala že ob snovanju gina, saj smo želeli razviti okusa, ki se ujemata tako z Monologom kot drugimi gini. Tako je Dry Bitter v svoji osnovi bolj namenjen Monologu – z dodatkom brinovih jagod, seveda – medtem ko je Mediteran namenjen tudi drugim ginom, predvsem je primeren za mešanje (t. i. long drinks)."
Danijela je na dogodku predstavila tudi svojo knjigo "Šalabahter života – neopisivo". Gre za njeno drugo knjigo poetičnih motivacijskih zapisov (prva je bila razprodana v mesecu dni), ki so nastali na podlagi njenih lastnih izkušenj in v želji, da bralcem pomaga v katerikoli situaciji bi se znašli ter, da vedo, da niso sami. Knjiga je trenutno v prevajanju in bo na voljo tudi v slovenskem jeziku. Napovedala je tudi svojo koncertno turnejo po Sloveniji, ki se začne 13. 2. 2020 s koncertom v Cankarjevem domu.