Novo poročilo, ki ga je objavila Univerza v Cambridgeu in temelji na 2.700 intervjujih z otroki, potrjuje obstoj matematične anksioznosti. Ta lahko po njihovih podatkih doleti že šestletnike.
Otroci, ki so jih intervjujali, so hodili v osnovno in srednjo šolo, intervjujali pa so italijanske in angleške otroke.
Tudi tisti z dobrimi ocenami
Iz poročila je razvidno, da so pri fantih in dekletih različna negativna čustva pogosta v povezavi z matematiko. Otroci ob tem čutijo tudi jezo in obup.
Težava se ne nanaša samo na tiste, ki jim gre matematika slabo, ugotavlja študija. Kar 77 odstotkov tistih, ki trpijo zaradi matematične anksioznosti, ima normalne ali dobre ocene.
Kljub temu strokovnjaki opozarjajo, da vodi dolgoročna anksioznost v slabše rezultate, kot če anksioznosti ne bi bilo.
Po podatkih poročila so najbolj prizadeta dekleta. Prvo priporočilo strokovnjakov za omejitev problema je naslovljeno na učitelje in starše: "Starši in učitelji se morajo zavedati, da matematična anksioznost obstaja in vpliva na uspešnost.” V skladu s tem pa morajo tudi poučevati in se obnašati do otrok s temi težavami.
Matematično anksioznost sicer definirajo kot občutek napetosti, zaskrbljenosti ali strahu, ki ovira storilnost oziroma uspešnost pri matematiki.