Manjkajo le še polnilnice
Različico plug-in smo že preizkusili in izkazalo se je, da tehnika ne le deluje, ampak je tudi vsakdanje uporabna. To velja predvsem za polnjenje, ki potrebuje le priključni kabel (šestmetrskega dobite), polnilno postajo in poldrugo uro časa, toda v dobro mu štejemo tudi to, da je razen odprtine za polnjenje, ki jo najdemo takoj za levo prednjo kolesno odprtino, vse tako kot pri preostalih različicah.
Vse, kar ima "navadni" prius
Enako velja za prostorno in uporabno notranjost ter vozne lastnosti avtomobila. Baterije in drugi deli hibridnega sklopa pa naj bi bili po besedah tovarne tako zanesljivi kot pri "navadnem" priusu.
Koliko stane polnjenje?
Za polnjenje baterij smo porabili nekaj manj kot 3,3 kilovatne ure, kar pomeni, da polnjenje pri dnevnem toku stane 25, pri nočnem pa okoli 12 centov.
S petimi litri skoraj 200 km
Zaradi bolj zapletenega shranjevanja energije (sklop baterij), ki vključuje tudi posebno hlajenje, je plug-in od klasičnega priusa težji 130 kilogramov, kar pa kljub nekoliko slabšemu pospešku (11,4 sekunde namesto 10,4) ne vpliva na vozne lastnosti. Kombinirana poraba, kakršno navaja tovarna, je vsega 2,6 (prej 3,9) litra, v ozračje pa namesto 89 izpusti 59 gramov CO2.