Štirivaljni motor za model S3 Sportback je bil razvit povsem na novo. S predhodnikom ima skupno
le še dvolitrsko gibno prostornino (1.984 cm3). Nazivna moč 221 kilovatov (300 KM) je na voljo pri
5.500 vrt./min, največji navor 380 Nm pa motor razvije v območju med 1.800 in 5.500 vrt./min.
Ko je v sistemu za uravnavanje vozne dinamike Audi drive select izbrana nastavitev dynamic, je moč motorja poudarjena tudi akustično. 2,0-litrski motor TFSI ima vrsto novih tehnologij: od dvojnega vbrizgavanja, tehnologije Audi valvelift system in izpušnega zbiralnika, integriranega v
glavo motorja, do inovativnega toplotnega managementa.
Z opcijskim 6-stopenjskim menjalnikom S tronic novi S3 Sportback za pospešek od 0 do 100 km/h potrebuje le 5,0 sekunde, s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom pa pet desetink več. Najvišja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h. Program Launch Control prenaša moč motorja na cesto z definiranim zdrsom koles. 2,0-litrski motor TFSI v povprečju porabi 6,9 l goriva na 100 km (vrednost za S tronic, z ročnim menjalnikom 7,0 l/100 km). V primerjavi s predhodnikom novi S3 Sportback prihrani 1,5 l goriva na 100 km.
Pri obeh menjalnikih razmerja med spodnjimi prestavami omogočajo športno prestavljanje, medtem ko ima šesta prestava dolgo prestavno razmerje in zmanjšuje porabo goriva. Za menjalnik z dvojno sklopko je kot dodatno opremo mogoče naročiti prestavni tipki na volanu, poleg ročnega pa je mogoče tudi avtomatsko prestavljanje s programoma D in S.
S stalnim štirikolesnim pogonom quattro, ki ima novo lamelno sklopko, ob izhodu iz ovinka pospeši prej in varneje.
Novi Audi S3 Sportback je opremljen s platišči velikosti 7,5 J x 18. Pnevmatike z dimenzijo 225/40 imajo majhen kotalni upor in znižujejo porabo goriva. Črno lakirane zavorne čeljusti na velikih zavorah – spredaj s premerom 340 mm – nosijo napis S. Opcijsko so lahko lakirane tudi v rdeči barvi. Elektromehanska parkirna zavora deluje na zadnji premi. Elektronski stabilizacijski program (ESC) je na voljo v najnovejši razvojni različici.
Voznik s pritiskom na tipko izbere, ali naj ti sistemi delujejo v režimu comfort, auto, dynamic ali efficiency. Če se kupec odloči za MMI radio ali zmogljivejši multimedijski sistem, je poleg tega na voljo tudi nastavitev individual. Sistem Audi drive select prilagaja tudi opcijsko uravnavanje blaženja Audi magnetic ride, ki moč blaženja spreminja glede na trenutno situacijo.
Oblika
Za modele S značilna mreža hladilnika ima vodoravne dvojne prečke z aluminijastim videzom, matirane aplikacije pa so platinasto sive barve. Na odprtinah za zajemanje zraka
v sprednjem odbijaču sta prečki z aluminijastim videzom. Ob straneh sta odprtini za zrak
le nakazani. Namesto serijskih žarometov ksenon plus so za Audijev kompaktni model kot dodatna oprema na voljo žarometi s celostno LED-tehnologijo, ki prihaja iz višjega avtomobilskega razreda.
Ob pogledu od strani izstopajo ohišja zunanjih ogledal z aluminijastim videzom in posebne letve na pragovih. Zadnji odbijač ima novo oblikovno zasnovo. Platinasto siv difuzor z dvema prečkama aluminijastega videza zaobjema štiri ovalne izpušne cevi s kromiranimi zaključki. Zadnje luči so zasnovane v LED-tehnologiji. Usmernik zraka nad zadnjim steklom je lakiran
v barvi vozila in vizualno podaljšuje streho.
3D-izvedbi.
Opcijski večfunkcijski športni usnjeni volan ima raven spodnji del. Pedali in opora za levo stopalo so izdelani iz krtačenega aluminija. Številčnice v instrumentih so temno sive, kazalci pa beli. V merilnik števila vrtljajev motorja je integriran prikaz polnilnega tlaka. Serijska oprema vključuje voznikov informacijski sistem z barvnim zaslonom in priporočilom za postanek. Zaslon se električno dvigne iz armaturne plošče (serijsko od MMI radia naprej) in voznika ob vklopu kontakta pozdravi s prikazom logotipa S.
Lahko je opremljen z vsemi asistenčnimi sistemi, ki so na voljo za to modelsko serijo. Mednje sodi tudi sistem adaptive cruise control, ki hitrost prilagaja spredaj vozečemu vozilu in samodejno zavira oz. pospešuje.