Limuzina. Dizajn, še posebno v živordeči “ferrarijevi” barvi prepriča bolj kot pri modelih s presekanim zadkom. Že na pogled se dodatnih 15 centimetrov v primerjavi s kombilimuzino opazi, kaj hitro jo lahko zamenjate z za konfekcijo večjim A4. Zaradi kupejevske zasnove strehe ter izrazitejših bočnih linij in kolotekov je elegantnejša in športnejša.
Medosno razdaljo si deli s petvratnim sportbackom, kar pomeni povsem dovolj prostora za noge zadaj. Zaradi padajoče zasnove strehe tega ostane manj nad glavami, tudi vstopanje na zadnjo klop zahteva nekaj spretnosti. Limuzina je izdelana na prilagodljivi platformi MQB, tako kot volkswagen golf, škoda octavia in seat leon. To je zagotovilo, da se voznik počuti domače. V nasprotju z naštetimi modeli je udobje zaradi premium vsebine in bolj kakovostnih materialov raven višje. Sedeža spredaj sta velika in dobro profilirana. Če bi želeli, da bi bila električno nastavljiva, bi nas to stalo še 810 evrov. Potovalni prostor je enak kot pri preostali paleti A3: prečiščen, preprost in z malo stikali. Sredinska postavitev zaslona, ki se po koncu vožnje pospravi v armaturno ploščo, je pregledna, tudi premikanje s pomočjo vrtljivega gumba (MMI) je preprostejše in hitrejše, kot če bi se morali dotikati zaslona. Zaslon podpira grafiko s podatki bogate navigacije, ki vozniku ne prikaže le oddaljenosti od naslednjega zavoja, ampak tudi naslednje tri korake. Grafično prikaže tudi, na kateri vozni pas se mora vozilo postaviti pred zavojem, ključne podatke z navigacije lahko voznik spremlja tudi med merilniki. Parkirni asistent je zelo občutljiv, izbor vzvratne kamere je priporočljiv.
Prtljažnik s 425 litri prostornine za 45 litrov prekaša sportbackovega in le 55 litrov zaostaja za limuzinskim A4. Edini premium konkurent mercedes-benz CLA ima 35 litrov večjega. Audijeva prednost je večja nakladalna odprtina, odpremo ga s pritiskom na stikalo, uporabnost prtljažniku veča preprosto podiranje klopi (povečanje na 880 litrov).
Motor: 1.968 cm3, dizelski, 110 kW (150 KM) pri 3.500 vrt.; Navor: 320 Nm med 1.750 in 3.000 vrtljaji
Poraba na testu: 5,7 litra/100 km, izpust 107 g CO2/km
Zmogljivosti: 220 km/h, 8,7 sekunde od 0 do 100 km/h
Cena:od 24.640 evrov (testnik 38.045 evrov)
AvtoTest
Materiali, tehnologija, pogonski sklop, poraba.
Končna cena, glasen dizel, doplačilo samodejne klimatske naprave.
Del serijske opreme (ambition) je sistem prilagajanja voznim profilom (udobno, športno, avtomatsko). Udobje veča volan, ki je hiter in natančen. Odziven je tudi klasičen tempomat. Samodejno klimatsko napravo je treba doplačati (641 evrov).
Dvolitrski turbodizel je v startu glasen, kar je edina graja. Pospeševanje je zvezno, za dober pospešek so na voljo veliko navora (320 Nm) in kratka prestavna razmerja ročnega šeststopenjskega menjalnika. Tudi ob dinamični vožnji porabi malo.
Mercedes-benz CLA ima večji prtljažnik, a manjšo in ožjo nakladalno odprtino. V konkurentu se sedi nižje in bolj športno, v audiju je zadaj več prostora za noge in ramena. A3 je z uporabnostjo lahko zamenjava za skoraj štiri tisočake dražjega A4.
38 tisočakov stane limuzinski A3 z dvolitrskim turbodizlom in številnimi dodatki (ksenon plus, MMI, navigacija). Limuzinska mazda3 z enako zmogljivim dizlom in najvišjo opremo (usnje, radarski tempomat ...) stane manj kot 26 tisočakov.
Samo 30% igralcev lahko preseže mejo 100 metrov na smučarski skakalnici. Vašemu prijatelju je že uspelo. Lahko tudi vam?Pojdite skakat na:s1.skijumpmania.com/r50851