Bistvo 20 posebnih in oštevilčenih izvedenk je seveda posebni izpušni sistem. Opazi se ga po dveh iz ogljikovih vlaken narejenih trombah, sicer pa je celotni izpušni sistem narejen iz dveh dušilcev in cevi. Od originalnega je Akrapovićev izpušni sistem lažji za štiri kilograme, hkrati pa je avtomobil pridobil 1,5 kW (2 KM) – zdaj jih ima atmosferski dvolitraš 149 kW (203 KM) pri 5.530 vrtljajih na minuto. Navor je višji za 4 Nm, po novem je na voljo 210 Nm pri 4.200 vrtljajih na minuto.
Ena bistvenih lastnosti je tudi drugačen zvok, ki je pridobil na nekaj decibelih in je značilno rezek. Dvajset primerkov RS Akrapović, ki so na voljo za slovenski in hrvaški trg, je obarvano v posebni beli pearlscent barvi, s podvozjem cup, Recaro sedeži, Brembo zavorami in RS monitorjem, na katerem lahko voznik spremlja različne parametre, ki smo jih navajeni z dirkališč (temperatura olja, zavorna moč, G-pospešek, štoparica ...).
Ekskluzivnost dodajajo Akrapovićev škorpijon na karbonski strehi in na prestavni ročici ter ploščica s serijsko številko.
Zelo verjetno bodo posebno edicijo by Akrapović v prihodnje ponudili tudi na zahodnih trgih, šepeta pa se že tudi o projektu megane RS Akrapović.
Ekskluzivna RS specialista
Ob priložnosti predstavitve posebne edicije je slovenski uvoznik dvema že obstoječima salonoma vozil slovesno podelil naziv RS specialistov, v katerih bodo ekskluzivno na prodaj posebne maloserijske izvedenke RS vozil. Posebni kotiček z najbolj nabritimi renaulti sta dobila ASP v Lescah in FPL Avtocenter Pušnik v Slovenski Bistrici. Takšni specialisti so v svetovnem merilu zelo redki.
Pljuča WTF? Sicer pa RS odelk je edina dobra stvar Renoja zame ;) Super tale kombinacija.