Mitsubishi je zadnje avtomobilsko podjetje, ki so ga dobili na laži. Po aferi "dieselgate", ko prirejanje vrednosti emisij na testih ni pokopalo koncerna VW, mu je pa nakopalo velike denarne stroške, tožbe in nezaupanje kupcev v nekaterih delih sveta, je pred Mitsubishijem težja naloga. Gre za majhnega proizvajalca vozil z bogato tradicijo, ki se je po skoraj dveh desetletjih in pol pokesal za svoje grehe.
Mitsubishi je prejšnji teden sporočil, da je pri meritvah porabe goriva pri novih modelih uporabljal nedovoljene metode, da bi lahko dokazal boljše rezultate od veljavnih. Takrat so povedali, da so metodo uporabljali od leta 2002, vendar je podpredsednik Mitsubishija Ryugo Nakao povedal, da so za domači trg to metodo v resnici uporabljali že od leta 1991.
Predsednik družbe Tetsuro Aikawa je povedal, da so naročila od izbruha škandala upadla za skoraj polovico. Kako bi lahko to vplivalo na prodajo na tujem še ne vedo. Mitsubishi je sicer lani po vsem svetu prodal približno milijon vozil.
Kako bo ukrepal Nissan?
Nissan bo kmalu sprejel odločitev, ali še naprej ostaja partner Mitsubishija. Če bo razpadla koalicija, bo Mitsubushi še v večjih težavah, ki lahko pomenijo tudi njegov konec so prepričani strokovnjaki iz avto industrije, ki jih navajajo domala vsi priznani tuji mediji. Črogled je celo Aikawa, ki je dejal: "To bi lahko pokopalo naše podjetje. Sami ne zmoremo popraviti škode na 650.000 vozilih. Kupcem bomo ponudili neke vrste odškodnino. Kakšno, še ne vemo."
Predlagam,da si najamejo kakšnega slovenskega svetovalca in spremenijo zakonodajo kot to počnejo pri nas .