Avto
33 ogledov

Allroad za premium poti izven asfalta

Audi A6 allroad
1/16
Andrej Leban
Audi A6 allroad quattro je ravno dovolj soroden običajnemu avantu, da je ostaja del družine karavanov, hkrati pa zmore poti, ki pritičejo športnim terencem. Najcenejši pri nas stane 64.140 evrov.

Tri je tista številka, ki se z novim A6 allroadom največkrat zvrsti med podatki. Gre za tretjo generacijo avtomobila, ki išče najboljše razmerje iz obeh svetov velikega karavana in SUV-a. Med Slovenci je bil doslej kar popularen, kljub nišnemu poslanstvu so jih prodali okoli 300, ki na cestah in kolovozih delajo družbo volvu XC70 in subaru outbacku, če pustimo ob strani nižje rangirane tekmece, kot so VW passat alltrac, peugeot 508 RXH ali celo hišni A4 allroad.

A6 allroad je v prvi vrsti karavan. To dokazuje s svojo osnovo, potovalnim udobjem in 565-litrskim prtljažnikom. Od prejšnje generacije je najmanj 30 kilogramov lažji, tovarniška poraba pa je v povprečju manjša celo za petino. Se pa od navadnega avanta navkljub le manjšim popravkom allroad v merah razlikuje kar v nekaj drugih detajlih. V prvi vrsti gre za kovinsko zaščito prednjega in zadnjega dela avtomobila in zaščito blatnikov, maska motorja je enodelna, njene lamele pa so pokončne. Serijska so 18-palčna platišča, zadnji izpušni cevi sta ploščati, od avanta je tudi šest centimetrov višje nasajen, ga pa lahko serijsko zračno vzmetenje dvigne 18 centimetrov od tal, kar je že konkreten podatek za vožnjo izven asfalta.

Audi A6 allroad | Avtor: Andrej Leban Andrej Leban
Za čista brezpotja avtomobil vseeno ni, saj so gume cestne, asistenca za spust pa je ob štirikolesnem pogonu premalo za količenje novih smeri. Je pa zanimiva posebnost grafični prikaz nagiba avtomobila na osempalčnem zaslonu, ki opozarja, če obstaja nevarnost prevračanja. Vmesnik MMI je serijski, doplačati je potrebno za usnje.

Pričakovano je seznam dodatne opreme za varnost, udobje ali zgolj videz tako kot pri klasičnem A6 izjemno dolg.

Vsi so trilitrski

Trilitrski motorji poganjajo A6 allroada. Trije so dizli in sicer 150-, 180- in 230-kilovatna različica. Slednja za hitro dihanje uporablja dve turbini, povezan pa je z osemstopenjskim menjalnikom. Ostali dve različici tako kot tudi edini bencinar z 228 kilovati uporabljajo sedemstopenjski S-tronic menjalnik z dvojno sklopko.

A6 allroad je tisti avtomobil, ki bo zelo čutil posledice novega davka na luksuz, pri katerem država obdavčuje predvsem prostornino motorja, pa če ima še tako nizke izpuste. Cena za najšibkejšega dizla se bo tako začela pri 64.140 evrov. To je po ceniku 3.740 evrov več od "civilnega" avanta, hkrati pa le dobrih tristo evrov manj od 180-kilovatne različice allroada. Ta ima namreč svojo čistejšo in zato cenejšo Euro VI izpeljanko, medtem ko običajni 180-kilovatnež stane 65.400 evrov. Biturbo stane 74.400 evrov.

Audi A6 allroad | Avtor: Andrej Leban Andrej Leban
Za TFSI bencinarja je potrebno odšteti najmanj 69.000 evrov, tradicionalno pa pri slovenskem uvozniku ponujajo tudi promocijski paket bussiness. Ta za okoli pet tisočakov, kar je še vedno okoli 30 odstotkov manj od individualnega konfiguriranja, med drugim prinaša ksenon plus, MMI navigacijo, alarm, elektrificirani prtljažnik in naperke za prestavljanje.

Uvoznik računa, da se bo za allroada odločila petina vseh kupcev karavanskega A6, kar naj bi letos znašalo 15 prodanih vozil.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.