Verjetno ni naključje, da so pri Audiju novosti najavili le nekaj dni po najavi nove generacije BMW serije 3.
Pri spremembah so Nemci uporabili svojo filozofije 360 stopinj, po kateri je dosedanji audi A4 vplival na videz modela A8, ta je vplival na A6, slednji pa je zopet nakazal spremembe modela A4.
Tako kot nedavno dodelani A5/S5 je tudi družina A4 pridobila novo grafiko prednjih svetil, ki jim čez dan daje videz novi LED-"podpis". Nova je prednja šestkotna maska, prednji in zadnji odbijači, tudi zadnja svetila so dobila podpis, usklajen s tistim spredaj. Zaradi novih odbijačev so se mere za malenkost povečale, a medosna razdalja ostaja nespremenjena.
V notranjosti so na razpolago spremenjeni volanski obroči in nove barvne kombinacije, drugačen bo poslej tudi ključ za vžig. Podvozje je pridobilo novo zadnje vzmetenje, drugačno je elektromehanični krmilni mehanizem.
Varčnejši, a močnejši motorji
Nekaj sprememb je tudi pri motorjih, ki so za 11 odstotkov varčnejši, čeprav ima marsikateri več moči. A4 in A4 avant bosta na razpolago z novim 1,8-litrskim TFSI-motorjem s 125 kW (170 KM) in 320 Nm, ki pri limuzini obljublja porabo 5,6 litra, CO2 izpusti pa so sklateni na 134 gramov oziroma za petino manj od predhodnika.
2,0 TDI bo na voljo v treh različicah in sicer 100 kW (136 KM), 120 kW (163 KM) in 130 kW (177 KM). Najšibkejši obljublja porabo 4,2 litra na 100 kilometrov in 112 gramov CO2/km. V6 motor ima na zalogi 200 kW (272 KM), v različici S4/S4 avant pa 245 kW (333 KM). S4 do prve stotice pospeši v 5,0 sekunde, hitrost je omejena na 250 km/h.