Audi A5 coupe druge generacije je bil predstavljen že lansko poletje, kmalu pa se mu je pridružila še štirivratna različica A5 sportback, ki ima za šest centimetrov daljšo medosno razdaljo. Novi rod Audijeve družine A5 je v primerjavi s prejšnjim lažji in bolj aerodinamičen, napolnjen pa je s serijskimi in opcijskimi tehnologijami, ki v marsikaterem pogledu postavljajo nove standarde znotraj svojega razreda. Še stopnico več športnosti in zmogljivosti pa nudi S5 z novim V6 motorjem.
"Slovenska" družina za zdaj obsega A5 coupeja in A5 sportbacka, skupaj z njunima močnima bratoma S5. Kasneje pa bodo na voljo še A5 cabriolet, S5 cabriolet, RS5 coupe in A5 sportback g-tron, ki za pogon lahko uporablja metan.
Audi A5 ima zelo jasno nalogo in sicer še dvigniti dinamičnost, ki jo nudi že bolj družinski oziroma poslovni model A4. Njegov glavni konkurent je BMW serije 4, zato je jasno, da se od A5 zahteva izredno veliko na področju lege na cesti in učinkovitosti pogona, hkrati pa poka od tehnologij na področju povezljivosti, tako s sateliti in mobilnimi telefoni kot celo z drugimi vozili.
V osnovi se ponudba deli na tri opremske pakete - basis, sport in design, le prvi ima 17-palčne pnevmatike, naslednji dve prinašata veliko dekorativnih elementov ter več serijske opreme
Vstopna cena za 2,0 TFSI z opremo basis je 43.900 evrov, in to tako za coupeja kot sportbacka. 140-kilovatni dizel s quattro pogonom stane od 49.670 evrov naprej, najmočnejši S5 (do prihoda RS5) pa stane okroglih 75 tisočakov.
dezurni@zurnal24.si
seveda, ker pri audiju vejo, da če njihov avto zdrži na slovenskih cestah, gre lahko tudi na rally po korziki