Iz Audijeve madžarske tovarne v Györu je pred nekaj dnevi s proizvodnega traku prišel poslednji audi TT. Kot so s fotografijo potrdili na Audijevem Instagram profilu, je bil čisto poslednji izdelani audi TTS coupe v sivo-črni kombinaciji in z 20-palčnimi kolesi. Poganja ga 2,0-litrski TFSI motor z 235 kW (320 KM). Močnejši v ponudbi zadnje tretje generacije je bil le še TT RS z 2,5 TFSI petvaljnikov in 294 kW (400 KM).
Kot izdaja napis na vetrobranskem steklu, so od februarja 1998 do konca izdelali skoraj 663 tisoč audijev TT v treh različnih generacijah.
Narejen, da bi obračal glave
Audi TT bo šel v zgodovino kot eden najbolj ikoničnih modelov znamke iz Ingolstadta. Ko so leta 1995 predstavili za tiste čase futuristični koncept, je takoj požel ogromno zanimanja in odobravanja, tri leta kasneje pa so brez večjih oblikovnih sprememb predstavili serijskega TT.
Leto kasneje se je kupeju pridružil še roadster. Vstopna različica ni imela quattro pogona, kar pa se je poznalo pri zmogljivostih na cesti. Prva generacija je bila izjemno uspešna po prodaji, vsebovala je tudi omejeno serijo z V6 motorjem.
Leta 2006 so predstavili drugo generacijo, s katero so želeli nadaljevati uspešni recept. Novi TT je bil konkretno večji, z njim je bilo mogoče voziti zelo športno. V ponudbo so vključili dizla, kasneje sta prišli najbolj športni izvedenki TTS in RS.
Leta 2014 je prišel čas za tretjo generacijo, ki je bila tehnološko velik preskok naprej. Med drugim je Audi v novega TT prvič vgradil svoj virtualni kokpit oziroma digitalni zaslon za voznika. Sredinskega zaslona sploh ni imel.
Najmočnejša različica RS s petvaljnikom je do 100 lahko pospešila v vsega 3,5 sekunde, kar je bil pred desetimi leti, ko še nismo poznali električnih avtov, izjemen dosežek, vreden veliko dražjih športnikov.
Po uradnih podatkih družbe Ardi, ki zbira podatke o registracijah, je v Sloveniji skupno registriranih okoli 500 audijev TT različnih izvedenk.