Po dolgih mesecih kapljanja informacij v javnost razkritih skrivnosti pravzaprav ni več ravno veliko. Tako bo po pričakovanjih petvratni avtomobil poganjal 2,5-litrski petvaljni motor iz modela TT RS s kar 250 kW (340 KM) moči (100,8 kW/liter) in 450 Nm navora, ki je na voljo že od 1.600 vrtljajev dalje. Prek quattro pogona (s Haldexovim principom delovanja) se bo moč na kolesa prenašala prek sedemstopenjskega S-tronic menjalnika z dvojno sklopko. Dodan je tudi launch control.
To je dovolj, da bo 1.575 kg težko vozilo od 0 do 100 km/h pospešilo v vsega 4,6 sekunde, končna hitrost pa bo omejena na 250 km/h. Povprečno naj bi za 100 kilometrov poti potreboval 9,1 litra goriva, na kilometer naj bi šlo v zrak 212 gramov CO2.
Opazno drugačen od A3
RS3 sportback na zunaj krasi mišičast bodykit z obilico aluminijastih vložkov in velikimi odprtinami za zrak, zadaj pa niso pozabili na difuzor, vse skupaj pa je postavljeno na 19-palčne pnevmatike dimenzij 235/35 spredaj in 225/35 zadaj. Pod njimi kraljujejo veliki zavorni diski (370 mm spredaj in 310 mm zadaj) s štiribatnimi čeljustmi. Celotno podvozje RS3 je sicer v primerjavi z A3 nižje za 25 mm, sprednja obesa je tipa McPherson, zadnja prema pa je večvodilna. ESP je mogoče povsem izklopiti.
Tudi notranjost je pričakovano zelo športno obarvana z doplačljivimi školjkastimi sedeži, pomanjšanim in prisekanim volanom, obilico udobja, aluminijem ... Kupci bodo izbirali med petimi barvami zunanjosti.
RS3 sportback bodo izdelovali v tovarni v madžarskem Györu, od koder izvirata tudi oba modela TT-ja ter A3 cabriolet. V Nemčiji bo prodaja stekla na začetku prihodnjega leta, začetna cena na tem trgu bo 49.900 evrov.