Avto
11 ogledov

Audi se s študijo h-tron pridružuje alternativnemu gorivu

Audi h-tron
1/8
Audi
Audi v Detroitu električno prihodnost tokrat napoveduje malce drugače. H-tron lahko z enim polnjenjem pelje do 600 kilometrov daleč.

H-tron je skoraj 4,9 metre dolg križanec, ki je sicer na moč podoben študiji e-trona izpred nekaj mesecev z le rahlimi spremembami.

Posebnost pa je tista črka "h" v imenu, saj avto tokrat poganja vodik, oziroma vodikove celice. Te skrbijo za napetost baterijskega sklopa, iz njega pa se napajata dva električna motorja, ki skupaj zmoreta 230 kW (309 KM) in več kot 550 Nm navora. Po njuni zaslugi bi h-tron lahko pospešil do prve stotice v manj kot sedmih sekundah. 

Baterijski sklop je umeščen pod potniškimi sedeži, tehta pa vsega 60 kilogramov. Po dnu avta so nameščeni kar trije rezervoarji za vodik, njihovo polnjenje na črpalki pa traja okoli štiri minute. Z enim polnjenjem je moč peljati do 600 kilometrov daleč brez škodljivih emisij. 

V notranjosti h-trona kraljujejo veliki OLED zasloni, zanimiv je dizajn volanskega obroča in sedežev. Zadnja potnika imata lastne OLED zaslone infotainmenta. 

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 1
  • mirko 14:23 14.januar 2016.

    Kakšni so bili pa stroški izdelave tega avtomobila ?! Verjetno se giblje tam okrog 500.000 ali več evrov. Ok., to je unikat oziroma prototip. Pa recimo, da bi se zaradi velikoserijske proizvodnje stroški proizvodnje znižali po najbolj optimistični oceni za ...prikaži veča 80%, bi bila cena takega avtomobila še vedno tam nekje nad 100.000 evrov. Taki avtomobili bodo še lep čas samo prototip, vse dokler znanost in tehnologija ne bo znižala stroške proizvodnje in končno ceno avta pod 30.000 evrov. Čez dvajset let mogoče.