Audi je svojo novost iz področja personalizacije predstavil na športnih modelih R8 in R8 spyder, v Ingolstadtu pa so potrdili, da bo tehnika "tetoviranja" kasneje na voljo tudi na ostalih modelih s štirimi prstani.
Personalizacija se je v avtomobilski panogi v zadnjih letih zelo uveljavila. Vse več kupcev vozil želi, da je njihov avtomobil poseben, unikaten. S "tetovažo" so pri Audiju storili še korak naprej v tej smeri. Poseben prah ustvari grobo površino na globini nekaj tisočink milimetra, ravno toliko, da posamezni znaki postanejo vidni.
Pametna tovarna
Čeprav Audi postopek uradno imenuje "delno matiranje" gre pravzaprav za "tetovažo". Postopek v sklopu nove tovarne prihodnosti, ki jo razvija podjetje, poteka s pomočjo računalnika. "Metoda delnega matiranja" je odličen primer prilagajanja proizvodnje. Imeti možnost omogočiti individualizacijo do serijske proizvodnje je eden od ciljev naše "pametne tovarne" pravi Hubert Waltl, član uprave za proizvodnjo audijev.
Ta oblika individualizacije je za razliko od konvencionalnih črk in nalepk odporna proti vremenskim vplivom, njena prednost je tudi boljši videz. Vprašanje ostaja le, kdaj bodo pri Audiju v popolnosti s svojih vozil odstranili oznake, kot jih poznamo danes in jih nadomestili z novimi oblikami tiska.