Luči, ki pravilno delujejo, so pomembne predvsem jeseni in pozimi, saj lahko zaradi slabe vidljivosti ogrozite ne le sebe, ampak tudi druge udeležence prometa, ki vas morebiti ne bodo pravočasno opazili.
Pri nemški organizaciji TÜV Thüringen opozarjajo, da bi morale predvsem v dežju in megli biti luči prižgane ne glede na čas dneva. Avtomatika slabih razmer pogosto ne zazna, saj je kljub slabi vidljivosti dovolj svetlo, da tipalo zaznava dnevno svetlobo.
Zato je najbolje, če voznik ob začetku vožnje kratke luči prižge ročno, tudi če ima avtomobil avtomatske luči. S tem se bodo prižgale tudi zadnje luči, ki so sicer tedaj, ko spredaj svetijo dnevne luči, ugasnjene in zadek ni osvetljen. Predvsem priljubljeni odtenki sive barve pa se v megli praktično skrijejo človeškim očem.
Posebno poglavje so meglenke, če jih vaš avtomobil ima. Njihova uporaba je omejena, saj jih dejansko lahko vključite le v primeru, ko je vidljivost zaradi megle ali dežja močno omejena. Zadnja meglenka se lahko vključi le v megli ali ko je vidljivost zaradi dežja manjša od 50 metrov, saj sicer lahko moti voznika, ki vozi za vami.
Kot merilo za uporabo zadnjih meglenk lahko uporabite obcestne količke, ki so običajno na medsebojni razdalji 50 metrov. Če tedaj, ko peljete mimo količka, že vidite naslednjega, zadnje meglenke ne smete prižgati, saj boste motili voznika za seboj, če pa vas zalotijo policisti, pa vam grozi tudi kazen.
Kakšna megla? Pri nas je prav močno sonce.
Teh "nevidnih" je sila malo, je pa ogromno meglenkarjev, ki imajo že ob najmanjši rosi v zraku prižgano vse kar avto premore. Seveda ne ugasnejo tega sranja v koloni ali strnjenem prometu. Potem se pa 20 kilometrov voziš za nekom… ...prikaži več z res močno prižgano zadnjo meglenko... Tudi nasproti vozeči na regionalnih cestah so kar moteči, ko imajo meglenke prižgane v dežju. Mislim wtf...
Zakaj imajo kamioni tako majčkene zadnje luči? Majnše kot osebni avto. Čudno.