Honda je posodobila hibridni SUV HR-V. Tehnični specialist pri uvozniku za vozila Honda Nejc Luznar nam je predstavil poglavitne novosti, ki jih je prinesla prenova. Pred tremi leti, ko je Honda predstavila tretjo generacijo HR-V, je šlo predvsem za preskok v dizajnu in tehnologiji. HR-V je na trg prišel s hibridnim pogonom e:HEV.

Hondin eko pogonski sistem z motorjem z notranjim zgorevanjem kot generatorjem je prinesel zmanjšanje porabe goriva, a, kot so dojeli tudi sami, so ostale rezerve za izboljšanje pogona. Največ očitkov je letelo na t. i. "blender efekt", ko se je motor na notranje zgorevanje ob pospeševanju zavrtel v visoke vrtljaje, kar je imelo vpliv na udobje vožnje Pri Hondi so se ob prenovi svojega najbolje prodajanega SUV-ja v Evropi zato osredotočiti predvsem na izboljšanje hibridnega pogona e:HEV, ki ima neposreden vpliv na udobje vožnje.

Bolj gladka in tiha vožnja
Hibridni sistem e:HEV je sestavljen iz pogonskega elektromotorja in generatorja, ki ga poganja atmosferski 4-valjni 1.5 i-VTEC, ki deluje po Atkinsonovem ciklu. Skupna moč sistema je 96 kW (131 KM) in 253 Nm navora. Pri teh parametrih se ni nič spremenilo, a Honda obljublja bolj harmonično razmerje med vrtljaji motorja in hitrostjo. Zato se na primer vrtilna frekvenca motorja z notranjim zgorevanjem povečuje počasneje, ko je treba zagotoviti več moči, na primer pri prehitevanju. Vse poteka bolj gladko in manj glasno. Posamezni prehodi med hibridnim, električnim in čistim bencinskim načinom so prav tako manj opazni. Tudi vožnje v mestu je več v električnem načinu. V režimu sport je odziv ob pritisku na stopalko za plin hitrejši kot pred posodobitvijo. Vse to so dosegli s posodobitvijo programske opreme.

Spremembe so se dotaknile tudi podvozja. Pri Hondi pravijo, da je krmiljenje bolj natančno, voznik ima bolj linearen občutek pri spreminjanju smeri. Honda je izboljšala učinkovitost regenerativnega zaviranja in sodelovanja s hidravličnimi zavorami.
Manjši lepotni popravki
Viden spremembe na zunanjosti so se zgodile na prednji maski, ki je ožja. LED žarometi (v drugem nivoju opreme so prilagodljivi), so serijski spredaj in zadaj. Serijska so zatemnjena stekla. Zadnje luči imajo novo grafiko. Prenovo zaokrožajo posodobljene barve karoserije.

Klavirsko črno barvo najdemo tudi v notranjosti. Preoblikovana je bila sredinska konzola, ki omogoča boljši dostop do induktivnega polnilnika za telefon. Kljub športni silhueti in kompaktnim meram lahko kupci še vedno računajo na velik prtljažni prostor. Honda HR-v se lahko še vedno pohvali z "magičnimi sedeži", ki se zložijo in nagibajo. V vozilu kompaktnih mer lahko prevažate dve gorski kolesi (z odstranjenim sprednjim kolesom). Luznar pravi, da se za HR-V pri nas odločajo tudi taksisti, predvsem zaradi veliko prostora za noge in kolena na zadnji klopi.

Pri Hondi še bolj kot to izpostavljajo bolj udobno vožnjo, ki so jo dosegli z zmanjšanjem hrupa in tresljajev v kabini. Uporabili si večjo količino izolacijskih materialov, na primer med motornim prostorom in kabino, v armaturni plošči, blatnikih, vratih, sredinski konzoli, pokrovu motorja in v notranjih blatnikih.
Omejena količina vozila
Izboljšana je tudi aplikacija Honda Plus, ki omogoča posodobitve po zraku, digitalni ključ in številne druge funkcije. Asistenčni sistemi delujejo natančneje, saj podatke o stanju v prometu zagotavlja nova širokokotna kamera, ki sliko obdeluje z umetno inteligenco. Nova tehnologija omogoča boljše razlikovanje črt na cestišču, robov ceste ali drugih vozil. Nova je tudi 360-stopinjska kamera.
Z novo EU regulativo je bil posodobljen tudi seznam serijskih asistenčnih sistemov za pomoč vozniku med vožnjo.

Serijska oprema vključuje 7-palčni zaslon za voznika, 18-palčna platišča, dvobarvno zunanjost, usnjen volan in prestavno ročico, pametni ključ za prostoročni vstop in zagon, kompletno led osvetlitev, 9-palčni zaslon na dotik z navigacijo, ogrevana sprednja sedeža serijsko in "magične sedeže".

Nov je tudi paket opreme poimenovan Advance style plus, ki vključuje opremo, ki so jo iskali bolj petični kupci Honde, zato je HR-V po novem konkurent tudi znamkam Lexus in Audi. Najvišji paket opreme vključuje tudi panoramsko streho za več svetlobe.
Cene se ob 2.000 evrih popusta začnejo pri 30.710 evrih za vstopno opremo, za HR-V z najvišjo ravno opreme boste odšteli 36.690 evrov. Pri uvozniku računajo, da jim bo tovarna letos namenila 70 vozil, v prvi vrsti pa računajo na fizične kupce.