Alfa Romeo 164 ProCar
Cestni model 164 je nastal že davnega leta 1987, iz njega pa je nastal ProCar, avtomobil, namenjen dirkanju formule S. Za pogon je bil zadolžen atmosferski V10 motor s 600 konjskimi močmi (447 kW), ki je bil razvit za moštvo F1.
BMW M5 E60
Nastal je leta 2005, poganja pa ga motor V10, ki je bil derivat motorja, uporabljenega za namen dirkanja. Razvije 507 konjskih moči (378 kW) in je eden najbolj zmogljivih M modelov.
Ford Transit Supervan 2
Proizveden je bil leta 1984, pod motornim pokrovom pa je skrit Cosworthov 3,9 DFL motor, ki je različica DFV motorja iz Formule 1. Fordov kombi je s tem motorjem zmogel hitrosti večje od 300 km/h.
Ford Transit Supervan 3
Deset let za omenjeno drugo generacijo je prišel še hitrejši transit. Poganjal ga je Cosworthov motor V8 s 730 konjskimi močmi, moč pa se je na kolesa prenašala s pomočjo šeststopenjskega sekvenčnega menjalnika.
Mercedes-AMG Project ONE
Vozilo iz sodobnega časa, ki je bilo narejeno, da si podredi razred športnih superavtomobilov Zver „v sebi skriva“ pogon iz F1. Za pogon skrbi 1,6-litrski V6 motor, ki mu pomagajo še štirje elektromotorji.
Renault Espace F1 Concept
Renault je športnega enoprostorca izdelal v čast desetletnice espaca. Narejen je bil v sodelovanju z Mazdo, poganja pa ga V10 motor z 820 konjskimi močmi (611 kW), ki so ga vzeli iz Williams-Renaulta FW15C, dirkalnika Formule 1. Karoserija avtomobila je izdelana iz ogljikovih vlaken. Pospešek od 0d od 100 km/h je 2,8 sekunde, največja hitrost pa 312 km/h!
No, no... ti avtomobili si "delijo" izključno in samo ime motorjev in čisto nič drugega. Motorji so popolnoma predelani, optimirani in naviti do skrajnosti. S serijskim modelom nimajo prav nič skupnega razen, da so prav tako V10.