Avto
24285 ogledov

Avtopralnica kot giljotina

avtopralnica Anže Petkovšek
Bralka je imela v avtomatski avtopralnici grozljivo izkušnjo.

"Naprava se je ustavila, metle so se mi sesedle na avto, sledilo je reševanje," svojo izkušnjo iz avtomatske avtopralnice opisuje naša bralka in pravi, da jo zdaj na smrt strah zapeljati skozi te naprave: "Sploh sušilnik, ki je kot giljotina."

Avtomatsko avtopralnico, kjer se ji je to zgodilo, so vmes že zaprli, sprašuje pa se, ali v Ljubljani obstaja avtomatska avtopralnica, v kateri šoferju med pranjem avtomobila ni treba sedeti v vozilu? "Malo sem povpraševala naokoli, pa sem se jim zdela, kot nekdo z Marsa," pojasnjuje v elektronskem zapisu.

Registrska tablica nasveti Avto Nad smolo z oljčnim oljem

Na portalni avtopralnici pojdite iz avtomobila

Na OMV Slovenija, kjer imajo trenutno 28 avtomatskih avtopralnic, med katerimi je 27 portalnih avtopralnic in ena tunelska avtopralnica, pojasnjujejo, da je pri portalnih avtopralnicah njihovo priporočilo, da voznik izstopi iz vozila. Pri tunelski avtopralnici, pri kateri avtomobil med pranjem potuje do izhoda po traku pa je voznik lahko tudi v avtomobilu. Tunelska avtopralnica se, kot edina tovrstna nahaja na njihovem bencinskem servisu v Kopru, kar pomeni, da na bencinskih servisih OMV v Ljubljani nimajo tovrstne avtopralnice.

Kakovostnejše avtopralnice nimajo klasičnih ščetin, drobnih nitk, ki so prevladovale zadnjih dvajset let. Treba je vedeti, da te krtače kljub drugačnemu mnenju ljudi v resnici ne praskajo laka vozila, lahko pa puščajo sled polietilena s krtač na vozilu. Sledi se še posebej rade pojavijo, če so določene ščetke že dolgo v uporabi. Takšno vozilo je za povrnitev v prvotno stanje treba spolirati.

Odškodninski zahtevek že v avtopralnici

Pojasnjujejo še, da beležijo izredno malo poškodb avtomobilov pri opravljanju storitve avtopranja. V zadnjih dveh letih so investirali v 15 novih avtopralnic in v celoti prenovili še dodatnih sedem avtopralnic. Če pri pranju pride do poškodb vozila, gre za manjše poškodbe antene, brisalcev in vzvratnih ogledal, zagotavljajo, da v vseh tovrstnih primerih poškodb poskrbijo, da oškodovanec že na bencinskem servisu prejme odškodninski zahtevek, ki ga izpolnjenega skupaj s kopijo računa za avtopranje in računom za popravilo avtomobila pošlje na njihovo zavarovalnico.

Modernejše avtopralnice so trše materiale zamenjale za nove, mehkejše. Uporablja se t. i. softech material. To tehnologijo v svojih neodvisnih testih priporoča tudi nemški avtoklub ADAC. Gre pravzaprav za nekakšne ploščate spužve, ki se med uporabo napijejo vode, med pranjem pa so izredno nežne in z ničimer ne poškodujejo laka ali drugih delov avta. Takšne avtopralnice so posledično tudi precej tišje.

Na Petrolu nam sicer niso pojasnili, do kakšnih poškodb, če sploh prihaja v njihovih avtomatskih avtopralnicah, so pa zapisali, da na vseh tračnih avtomatskih avtopralnicah (AP) vozilo avtomatsko vleče tekoči trak, voznik pa mora v času izvajanja storitve pranja ostati v vozilu. Na portalnih AP, kjer vozilo stoji na mestu in se premika AP, pa morajo vse osebe zapustiti vozilo. 

Audi A6 avant Nevarna smola Avto Kdaj je treba pranje avtomobila raje zaupati avtopralnici?

Portalne AP v Ljubljani so sicer na PM Rudnik vzhod, PM Rakovnik in PM Šmartinska cesta (pri Žalah)

Komentarjev 3
  • evelux 17:28 31.julij 2017.

    Če je potrebno zaradi tega avto spolirat potem puščajo sledi na laku. Poliranje je samo kamuflaža da se skrijejo sledi čez čas se vse spet vidi ......

  • muffin 16:50 31.julij 2017.

    Ti si kar sama operi avto - bo ceneje, pa še po nepotrebnem ne boš povzročala problemov zaposlenim...