X4 združuje značilne elemente serije BMW X s klasično izvedbo coupé.
Sloni na tehnični zasnovi modela X3, a izkazuje samosvoj – športen značaj. Prepoznamo ga po velikih odprtinah za zrak na skrajnih robovih sprednjega dela in samosvojih linijah sprednjega odbijača z značilnimi dvojnimi žarometi in sprednjimi lučmi za meglo (oba elementa v sklopu dodatne opreme na voljo v LED-tehnologiji). Zadnji del zaznamujejo luči v difuzorski izvedbi X4 v obliki črke L.
Športnejši
Voznik in sovoznik sedita 20 milimetrov nižje kot v BMW X3, obenem pa ponuja prostora za največ pet potnikov. Zadnja klop je deljiva v razmerju 40:20:40.
Na voljo so trije bencinski motorji in trojica dizelskih pogonskih enot iz serije EfficientDynamics, ki pokrivajo razpon moči od 135 kilovatov (184 KM) do 230 kilovatov (313 KM). Vsi motorji izpolnjujejo emisijski standard EU6. Najzmogljivejša bencinska enota xDrive35i (mestna/zunajmestna/kombinirana poraba goriva: 10,7/6,9/8,3 l/100 km; izpusti CO2: 193 g/km) razvije 225 kilovatov moči (306 KM) in največji navor 400 njutonmetrov; za sprint od 0 do 100 km/h potrebuje 5,5 sekunde. Dizelski vrhunec je xDrive35d (mestna/zunajmestna/kombinirana poraba goriva: 6,7/5,5/6,0 l/100 km; izpusti CO2: 157 g/km). 3,0-litrski šestvaljni vrstni motor razvije 230 kilovatov moči (313 KM) in največji navor 630 njutonmetrov. Od 0 do 100 km/h v 5,2 sekunde.
Izpostavljamo še novo generacijo 2,0-litrskega dizelskega motorja v xDrive20d (mestna/zunajmestna/kombinirana poraba goriva: 5,8–5,4*/5,1–4,8*/5,1–5,0* l/100 km; izpusti CO2: 141–131* g/km) z 8-stopenjskim menjalnikom Steptronic. Štirivaljna pogonska enota razvije 140 kilovatov moči (190 KM) in največji navor 400 njutonmetrov.
Poudarek na povezljivosti
Pri BMW poleg že znanih elementov sklopa EfficientDynamics izpostavljajo povezljivost med voznikom in vozilom (BMW ConnectedDrive). Med poudarki v novem BMW X4 so barvni prikazovalnik na vetrobranskem steklu, asistent za dolge luči s funkcijo zasenčenja in Driving Assistant Plus, vključno z opozorilnikom o zapustitvi voznega pasu, aktivnim asistentom za uravnavanje hitrosti s funkcijo Stop & Go, preventivno zaščito pešcev in sistemom za opozarjanje pred naletom, ki aktivira zavore tudi z največjo možno zavorno silo. V sklopu dodatne opreme so na voljo Real Time Traffic Information (RTTI), Concierge Service in storitve na daljavo. Za preprost dostop in uporabo so bili optimizirani Facebook, Twitter, individualiziran spletni radio Aupeo in glasbene platforme, kot sta Napster in Deezer.
Tudi jaz bi tega takoj imel, vendar pa kaj, ko bo pri nas cena najbrž enkrat večja, kot v ZDA, to je od nekje 60.000,00 EUR naprej. :(
tale je pa še men ušeč... Me zanima koliko bo cena pri nas?