Audi je na nedavnem salonu elektronike Ces v Las Vegasu s pompom najavil koncept sport quattro, pri katerem je uporabil tehnologijo laserskih LED-svetil. Pri BMW, ki je to tehnologijo že lani septembra v Frankfurtu predstavil v serijskem modelu i8, hvalisanja tekmeca očitno niso mogli več poslušati, zato so na Twitterju spustili pravo hladno prho nad Ingolstadt: "Se opravičujemo, sami nismo predstavili koncepta z laserskimi svetili iz leta 2011 na Ces 2014. Smo preveč zaposleni s serijsko proizvodnjo laserskih svetil za BMW i8."
Audi se na pikro pripombo bavarskih sosedov ni odzval.
Napredna osvetlitev
Tehnologija laserskih LED-svetil je za zdaj še na začetku uvajanja v avtomobilski svet, a poznavalci napovedujejo, da bo z leti postala običajen del vse širšega števila modelov. Prednosti laserskih LED-diod pred klasičnimi je veliko. Najprej je laserska LED-dioda precej manjša, zato dovoljuje veliko več svobode pri oblikovanju svetil. Najpomembnejša prednost pa je njena svetilnost, saj usmerjeni žarek iz takšne diode cesto ponoči osvetli v razdalji dvakrat dlje, pri tem pa ima kar trikrat večjo svetilnost od klasične LED-tehnologije, da o primerjavi s tehnologijo HID (tako imenovanimi ksenonkami) niti ne govorimo.
Za zdaj BMW to tehnologijo pri i8 uporablja le pri dolgih lučeh, prav tako po svetu še niso urejeni vsi predpisi, ki bi dovoljevali splošno uporabo. LED-svetila pa naj bi mesto našla tudi na drugih delih avtomobilov oziroma povsod tam, kjer bo prišlo prav točkovno osvetljevanje.