Največja oblikovna posebnost serije 4 coupe je par velikih, navpično usmerjenih ledvičnih rešetk, ki prinašajo precejšnjo razliko v primerjavi s tistimi na sedanji limuzini serije 3, s katero si deli platformo.
V primerjavi z novo serijo 3, je »štirica« nižja za skoraj šest centimetrov, za dva centimetra je v korist boljše vozne dinamike znižano težišče, dobra dva centimetra so širša kolesa zadaj, s čimer so znižali zračni upor.
V kabini je na voljo nova instrumentna plošča z opcijsko 12,3-palčno instrumentno ploščo, ki jo dopolnjuje 10,25-palčni osrednji zaslon.
Avtomobil je seveda tehnološki biser, saj ima na voljo številne varnostne sisteme in sisteme za pomoč vozniku. Treba je omeniti Active Guard Plus (vsebuje informacije o omejitvi hitrosti, sistem za opozarjanje pri menjavi voznega pasu, opozorilo pred trkom z drugimi vozili, pešci in kolesarji, samodejno zaviranje ...), asistenta za vožnjo (aktivni tempomat z zaustavitvijo in ponovnim speljevanjem, sistem za vzdrževanje vozila na voznem pasu ...) in številne druge napredne sisteme.
V ponudbi bo med drugim tudi izvedenka M440i xDrive coupe, s 3,0-litrskim šestvaljnim motorjem z 275 kW / 374 KM in 500 Nm navora, z 48V tehnologijo blagega hibrida (za dodatnih 8 kW / 11 KM). Moč se na vsa štiri kolesa prenaša s pomočjo 8-stopenjskega menjalnika steptronic. V ponudbi bodo še druge različice, vključno s 420i, 430i in 430d. M4 seveda pride, a pozneje. M3 limuzina in M4 coupe naj bi bila na voljo že septembra letos.
Več informacij o BMW serije 4 coupe sledi po torkovem razkritju.