BMW si je s serijo 1 nove generacije dovolil precej drzno spremembo zanj in za njegove kupce. Pogon je namreč z zadnjih preselil na prednji kolesi, zato je tudi motor spredaj namesto vzdolžno vgrajen prečno.
Odločitev za takšno spremembo je bila za bavarsko znamko kar radikalna, saj je BMW dolgo tudi svoj kompaktni razred, ki so mu vsi drugi proizvajalci vedno namenjali prednjega, opremlja z zadnjim pogonom. Avtomobile, ki bi jih lahko označili za kompaktne kombilimuzine, je BMW imel že prej, a zares je v ta razred zakorakal leta 1993 s predstavitvijo BMW-ja serije 3 compact. To je bilo tri leta preden je Audi na ceste zapeljal prvi A3 in štiri leta pred prvim mercedesom razreda A.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Še ena precenjena jajca iz švabarije