Medgeneracijska prenova je za prvaka črke X prinesla povsem nov prednji del. Da, velike ledvice ostajajo, a tokrat imajo glavno besedo svetila. Te so zdaj razdeljene na zgornji in spodnji del, ta novi oblikovni prijem ekipe Domagoja Đukca pa bo postala zaščitni znak tudi prihodnje serije 7. Zgornja svetila služijo kot dnevna in kot smernik, spodnja pa z matrično tehnologijo iz teme delajo dan. Rob ledvic je po novem lahko osvetljen.
Zanimiva novost je opcija kar 23-palčnih platišč v paketu M Sport, kar je največja velikost za katerikoli serijski BMW doslej.
Da se bo lahko še naprej kosal z mercedes-benzom GLS in audijem Q7, so mu namenili še precej nove tehnologije. V prvi vrsti je dobil novo zaobljeno digitalno ploščo, kot jo že poznamo iz iX. Voznik ima pred seboj 12,3-palčni zaslon, sredinski pa mer 14,9 palcev. Poganja ga zadnja, osma generacija infozabavnega sistema iDrive z novimi zmogljivostmi. Prenovili so tudi materiale.
X7 ima še naprej tri vrste sedežev. Novost je v drugi vrsti, kjer je mogoče namesto klopi naročiti dva klasična sedeža.
X7 lahko poganjajo trije motorji, ni pa še dobil kabla, da bi bil tudi priključni hibrid. Namesto M50i zdaj na vrhu kraljuje M60i oznaka s 4,4-litrskim V8 motorjem, ki so mu nekoliko zmanjšali žejo. Še vedno pa zmore potisniti velikega suva do prve stotice v manj kot petih sekundah.