Audijev štirikolesni pogon quattro je pojem zmogljivosti že 30 let. BMW se je posla lotil s petletno zamudo, danes pa trdi, da je po zmogljivostih ne le dohitel, temveč tudi prehitel večnega rivala.
V videu so po spolzki klančini (ki so jo pripravili pri BMW, zato v rezultat ne gre slepo verjeti) najprej pognali audija Q5. Kljub stalnemu štirikolesnemu pogonu se je avtomobil zaman mučil in ni prišel do vrha rampe. Nasprotno pa novi X3, katerega štirikolesni pogon deluje po načelu Haldexove sklopke, s klančino ni imel nikakršnih težav.
Četrt stoletja ni šlo le navzgor
BMW-jev štirikolesni pogon sicer letos praznuje 25. obletnico. Na svojem začetku so ga vgrajevali v seriji 3 in 5 z zmogljivejšimi motorji, razporeditev navora pa je bila stalna v razmerju 38:62. V 90. letih so na 4x4 v Münchnu pozabili in ga znova oživili šele leta 2001 v novincu X5 in seriji 3. Leta 2003 je prišel xDrive, ki je sposoben navor med prednji in zadnji kolesni par razporejati v zelo širokem razponu glede na trenutne potrebe. Pri BMW trdijo, da je prav ta veliki razpon glavni adut v boju proti pogonoma, ki jih ponujata Audi in Mercedes-Benz.