Japonska Toyota in francoski PSA (Peugeot, Citroën, DS, Opel) plodno sodelujeta že vrsto let. Od leta 2002 sta koncerna v skupni tovarni na Češkem skupaj razvijala in proizvajala avtomobile A segmenta (C1, aygo) za evropski trg, pred nekaj leti pa sta skupaj stopila še v segment tovornih in potniških kombijev (proace, traveller, spacetourer).
Te dni pa so najavili precejšnje spremembe v partnerstvu, ki so namenjene še poglobitvi odnosov in optimizaciji poslovanja obeh družb. Tako Toyota ne bo več sodelovala pri razvoju skupnega avta A segmenta, doslej skupna češka tovarna v mestu Kolin pa bo po letu 2021 prešla neposredno pod evropsko podružnico Toyote. Partnerji pa so ohranili možnost, da bodo v Kolinu še naprej izdelovali avtomobile za PSA.
Morda najbolj zanimiva vest za slovenske ljubitelje uporabnih avtomobilov iz japonskega sporočila za javnost pa je tale: od konca leta 2019 bo začel PSA iz svoje španske tovarne Vigo dobavljati Toyoti za zdaj še neimenovan "komercialni van C-segmenta." Čeprav uradno to ni potrjeno, gre z utemeljenim razlogom domnevat, da bodo modeli berlingo, rifter in combo dobili še četrtega brata.
dezurni@zurnal24.si