Avto
17 ogledov

C-maxa so soustvarile družine

Ford C-max grand Andrej Leban
Pri Fordu se snovanja modelov C-max in grand C-max niso lotili na slepo. "Veliko idej so nam dale družine," pravi Gunnar Herrmann, direktor segmenta C pri Ford of Europe.

C-max in grand C-max sta aktualna nosilca naslova Žurnalov družinski avto leta. Laskavega naziva so bili pri slovenskem uvozniku za Forda zelo veseli, saj je dodatno spodbudil že tako dobro prodajo obeh enoprostorcev.

Čeprav nosita podobno ime, nudita iste tehnologije in enako motorizacijo, sta si karakterno vendarle različna, kot so si različni otroci znotraj družine. Rahlo manjši C-max je predvsem nadaljevanje prve generacije enoprostorca, katerega zaščitni znak je bila za razred nenavadno čvrsta lega. "Odlikujeta ga športni karakter in kupejevski dizajn, ohranja pa družinsko naravnanost razreda. Namenjen je dosedanjim voznikom C-maxa, nagovarja pa tudi kupce tretjega življenjskega obdobja, saj je udoben, v njem se sedi visoko," je za Žurnal24 pojasnjeval "oče" obeh "maxov". Gunnar Herrmann namreč že od leta 2002 skrbi za razvoj focusa in C-maxa, ki se na trgu spopadata v  izjemni konkurenci "golfovega" razreda in razreda manjših enoprostorcev, denimo scenica, tourana in drugih.

Za vsakega nekaj

Druga generacija pa je prinesla tudi sedemsedežnega grand C-maxa, ki ima nekoliko drugačno poslanstvo. Ker je nekoliko večji, naj bi ukradel marsikaterega kupca večjih enoprostorcev, po drugi strani pa daje več poudarka na prostornosti in praktičnosti, ki je najbolj vidna v enostavnem vstopanju v zadnji dve vrsti zaradi drsnih vrat in hodnika med sedeži. Sredinski sedež v drugi vrsti se namreč lahko med neuporabo enostavno zloži pod enega od stranskih in ustvarja veliko prostora za prosto gibanje v zadnjem delu avtomobilu. A tudi grand ohranja veliko mero dinamike, poudarja Herrmann.

Družine so imeli pri snovanju dvojca zelo pomembno besedo. Tako so pri Fordu upoštevali njihove želje po elektronsko nadzorovani otroški ključavnici zadnjih vrat, opozorilo na pripete potnike pri grandu tudi v tretji vrsti in posebno ogledalce za nadzor zadaj sedečih na stropni konzoli. Oba maxa imata tudi možnost električnih zadnjih vrat, aktivnega parkirnega asistenta, zadnje kamere, opozorilnik na mrtve kote …

Za piko na i skrbi nova generacija bencinskih motorjev ecoboost, ki jih odlikuje velika moč in učinkovitost, tudi dizli so sodobni in čisti.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.