Ime PHEV izvira iz imena Plug-in hybrid EV. Plug-in pomeni priključni hibrid, torej, da baterijo, ki zagotavlja energijo električnemu motorju, s pomočjo kabla polnimo na električni vtičnici.
Pri Mitsubishiju so v izziv, zmanjšanje odvisnost od nafte in zmanjšanje škodljivih toplogrednih plinov, vključili priključni hibridni outlander PHEV, ki mu bo med drugim kasneje sledil tudi manjši in cenovno dostopnejši ASX.
Oblikovne razlike majhne, vozne velike
Razlike v primerjavi z outlanderjem z motorji na notranje izgorevanje so na prvi pogled minimalne, v praksi in številkah pa ogromne.
PHEV pravzaprav združuje več karakteristik v enem paketu, od udobja in neslišne vožnje električnih (EV) vozil, do stabilnosti in vodljivosti 4x4 vozil in prostornost ter z SUV zasnovo uporabnosti športnih terencev.
Najbolj pomembne razlike v potovalni kabini se nanašajo na prilagojeno ploščo z merilniki z osrednji prikazom iz menijev nastavitev, kjer lahko voznik spremlja ali energijo porablja iz motorja ali baterij, navigacijski sistem vključuje vse registrirane polnilne postaje po svetu, tudi v Sloveniji, prestavna ročica je prilagojena varčevanju z električno energijo baterije in podaljševanje dometa vozila.
Trije načini vožnje
Po en elektromotor, nameščen na sprednji osi (60 kilovatov (82 KM) in 137 Nm navora) in zadnji osi (60 kilovatov moči (82 KM) in 195 Nm navora) ter bencinski motor (2,0-litrski z 89 kilovatov moči in 190 Nm navora) nameščen na sprednji osi, mu omogočajo tri različne načine vožnje.
Povprečna poraba 1,9 litra
Najcenejši način polnjenja baterije je ponoči, doma na hišni vtičnici. Baterija je s standardnim kablom (230 V/10 A) napolnjena v petih urah, z zmogljivejšim polnilnim kablom (380 V /16 A) v 3,5 urah, na hitrih polnilnicah se 80 odstotkov baterije napolni v pol ure. Garancija na baterijo je pet let. Tehnični vodja pri AC Mobil, generalnemu uvozniku za znamko Mitsubishi, je zatrdil, da ga je med preizkusom 100 kilometrov vožnje stalo 3,1 evra. Po tovarniških podatkih je poraba goriva v mešanem ciklu na 100 prevoženih kilometrov 1,9 litra bencina, izpusti CO2 so 44 gramov na kilometer poti.
S subvencijo krepko pod 40 tisoč evrov
Outlander PHEV je naprodaj z dvema stopnjama opreme instyle in instyle+. Za oba ponujajo 2.500 evrov popusta, kar pomeni, da vstopna različica stane 41.290 evrov, instyle+ pa 42.290. Letos je bila državna subvencija za priključni hibrid 3.000. Pri AC Mobil so zagotovili, da bodo popust obdržali tudi, ko bodo na voljo državne subvencije (neuradno te bodo), kar pomeni, da bo PHEV celo cenejši od najbolje opremljenega dizelskega motorja. O prodajnih številkah niso želeli govoriti, so pa dejali, da lahko, če bo povpraševanje, zagotovijo tudi 100 vozil za Slovenijo.
Poraba v praksi pa je 4.33 l na 100km, če računamo da je elektrika zastonj in da pri njeni proizvodnji ne nastaja CO2 (TEŠ dela na kredit in ne na premog ;-)http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/31-Mitsubishi/280-Outlander.html?fueltype=6&page;=2&powerunit;=2
jaz dam pa slabih 6€ za 100km ampak na dolgi rok pridem ceneje skoz, saj se mi baterije nebodo iztrosle in s tem nebo velikega stroska za zamenjavo le teh ;) Je sedaj tak avto se racunica? Meni osebno ne!