Avto
9 ogledov

Čistokrvni outlander

Oprema instyle ponuja bogato opremo in udobje med vožnjo.
1/33
Žurnal24 main
Sedanji mitsubishi outlander še vedno nudi občutek relativno novega dodatka v razredu offroad. Kljub novejši konkurenci je z novim 2,4-litrskim bencinskim motorjem vabljiv še za širši krog kupcev.
 

PLUSI, MINUSI

Plusi: Bogata oprema, vozne lastnosti, enostavna izbira pogona.

Minusi: Poraba goriva, zaspan samodejni menjalnik, gladko usnje na sedežih.

O obliki smo že pisali, zato tokrat ponujamo le kratko obnovo s pripadajočimi novostmi. SUV krasi prepoznavna oblika, glavna odlika pa je prostornost, dobra preglednost in prilagodljiva notranjost. Avtomobil se iz petsedežnika s pomočjo dodatnih sedežev, spravljenih v prtljažniku, prelevi v sedemsedežnik, a sta zadnja sedeža primerna zgolj za prevoz otrok. Novost so parkirni senzorji zadaj, ki smo jih željno pričakovali, in na dotik prijetnejša ter bolj mehka obloga armaturne plošče. Kupec si lahko za dodaten denar privošči navigacijski sistem z velikim in na dotik občutljivim LCD-zaslonom, ki je na voljo v kombinaciji s kamero za pomoč pri vzvratni vožnji, za vse to pa je treba dodati 2600 evrov.

Po že rahlo zastarelem dvolitrskem štirivaljniku DI-D s 103 kW (140 KM), ki izvira iz Volkswagna, smo sedaj preizkusili še bencinskega brata, in to v kombinaciji z najbogatejšim paketom opreme instyle v belo skrojeni "obleki", ki mu odlično pristaja.



Prvi vtisi za volanom čistokrvnega bencinskega outlanderja so bili dobri. 2,4-litrski motor z največjo močjo 125 kilovatov se je v praksi izkazal kot dovolj zmogljiv, vožnja z njim pa je suverena, a vseeno ne bi mogli reči, da tudi športna. Pri večjih hitrostih v zavojih rad "pobegne“ prvi del vozila, a vseeno tudi pri 160 in več kilometrih na uro ostaja dovolj stabilen. Le malo motečega šviganja vetra in motornega trušča se prikrade v potniško kabino.

Najzmogljivejši outlanderjev agregat, vgrajen v testnik, je bil kombiniran z brezstopenjsko avtomatiko CVT, ki omogoča tudi ročno pretikanje med šestimi prestavami. Vozniku sta pri tem v pomoč serijsko vgrajena obvolanska vzvoda, s pomočjo katerih voznik pretika prestave po dirkaško, ne da bi pri tem spustil volanski obroč, obenem pa lahko kadarkoli  z omenjenima vzvodoma preklopi na ročni režim. Sami smo bolj ali manj uporabljali prestavljanje s pomočjo obvolanskih ročic, saj so se nam prestavna razmerja pri samodejnem pretikanju zdela odločno predolga, režim pa je bolj primeren za križarjenje po avtocesti.



Tako kot pri citroënovemu bratu c-crosser kot peugeotovemu 4007 se med tremi vrstami pogona izbira s pomočjo vrtljivega gumba na sredinski konzoli. Izbirati je mogoče med pogonom spredaj, pogonom na vsa kolesa in stalnim štirikolesnim pogonom. Da ne prihaja do zdrsov, dodatno pomaga elektronski sistem za stabilnost ASTC. Za potrebe testa smo pobegnili na mehke in drseče poti, na katerih smo se počutili brezskrbno, čeprav na makadamu rad rahlo zapleše rep vozila.

Če kupujete SUV z bencinskim 125 kilovatov močnim agregatom in avtomatskim menjalnikom, potem poraba ne sme biti prevelika skrb. Na odprti cesti jo lahko omejite pod 10 litrov, medtem ko med mestno vožnjo agregat postane veliko bolj požrešen. Povprečje na testu je bilo dobrih 12 litrov ali liter in pol manj kot pri testnem dizelskem modelu. Za najbolje opremljenega outlanderja z 2,4-litrskim bencinskim motorjem boste morali odšteti 33.990 evrov, cena pa je primerljiva konkurenčnim tekmecem.

 

Preberite še ...

 
Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.