Petsedežni citroën C4 picasso in sedemsedežni grand C4 picasso sta dva od najbolj množičnih enoprotorcev na naših in evropskih cestah. V primerjavi s konkurenčnimi modeli, kot sta ford c-max ali volkswagen touran, izstopata s futurističnim dizajnom, udobjem v kabini in prostornostjo v potovalnem prostoru. Tudi zahvaljujoč dobri prodaji v Evropi Francozi skoraj niso posegali v zunanji in notranji dizajn vozila, ampak so ju v večini tehnološko posodobili.
Pikolovci bodo našli razlike
Zunanjost je lahko zdaj dvobarvna. Osvežen nos vozila se ponaša z drugačno zračno režo, namig, kako ju najlažje prepoznati, je kromirana obroba okoli meglenk v obliki črke C. Obe karoserijski različici imata nove zadnje luči s "3D-učinkom" v serijski opremi, nova so 17-palčna lahka platišča, dodali so tri nove barve karoserije.
Potovalna kabina je pestrejša zahvaljujoč novim kombinacijam za individualizacijo. Tako za tiste, ki prisegajo na dinamiko, kot za tiste, ki jim je bliže udobje in eleganca. Satelitska navigacija 3D je doživela posodobitev, prav tako celotni sistem infotainmenta, ki je po preizkušenem na prvi vožnji bolj odziven.
Nova navigacija TomTom je na voljo v kombinaciji z novim 7-palčnim zaslonom na dotik, ki je serijski od prve opreme dalje in sodeluje tudi z novimi storitvami povezljivosti, tudi povezavo z internetom in kamero za pomoč pri vzvratni vožnji s 360-stopinjskim zaznavanjem ovir okoli vozila. Nad zaslonom na dotik je 12-palčni zaslon HD. Prav vsi podatki so torej zbrani na sredinskem delu armaturne plošče.
Z naprednimi sistemi ujela priključeh z najboljšimi
Z asistenčnimi sistemi se oba družinarja sedaj prebijata v ospredje v razredu, saj po novem nudita sistem za opozarjanje na utrujenost voznika, prepoznavo prometnih znakov in s tem omejitev hitrosti, sistem za nadzor voznega pasu, aktivni sistem za nadzor mrtvega kota, radarski tempomat s funkcijo stop in samodejno zaviranje v sili. Aktivni tempomat je na voljo le s samodejnim menjalnikom s funkcijo stop, brez funkcije stop pa na vseh ostalih izvedenkah.
Citroën connected box med drugim omogoča tudi SOS asistenco. eCall deluje tudi pri nas, vendar pa lahko s pritiskom na gumb le kličemo v SOS center, lokacije pa vozilo samodejno ne sporoča, v primeru, da pride do nesreče.
Tudi Citroëna se, tako kot že nekaj časa konkurenčni modeli, zdaj ponašata s prtljažnimi vrati, ki jih je mogoče odpirati z enim samim gibom noge pod zadnji odbijač.
Nov 1,2-litrski trivaljnik
V motorni paleti je novost 1,2-litrski bencinski puretech 130 S&S trivaljni prisilno polnjeni motor in samodejni šeststopenjski menjalnik (EAT6). Kombinirana poraba goriva je po meritvah tovarne 5,1 l/100 km, emisije CO2 pa 115 g/km. Najvišji navor 230 Nm je na voljo od 1750 vrt./min. dalje, 95 odstotkov navora pa je na razpolago med 1500 in 3500 vrt/min. Dizelska paleta ostaja nespremenjena.
Cena za edini bencinski motor v ponudbi je 21.870 evrov z ročnim šeststopenjskim menjalnikom in 2.030 evrov več s samodejim menjalnikom. Vstopni dizelski model z 1,6-litrskim motorjem z 73 kilovatov moči (99 KM) stane 23.500 evrov. C4 grand picasso je 900 evrov dražji.
Pri uvozniku načrtujejo, da bodo prihodnje leto pri nas prodali okoli 600 vozil. Razmerje med C4 picassojem in večjim grandom je pri nas skoraj 50:50.