Avto
22523 ogledov

Citroën ukinja dva prepoznavna avtomobila

Citroen C5X Anže Petkovšek Citroën C5X
Citroën iz svoje prihodnje ponudbe izključuje najmanjši in največji model. Zaradi dobička se bodo osredinili na najbolj pomembne segmente vozil v Evropi.

Šef Citroëna Thierry Koskas je v pogovoru za britanski Autocar dejal, da se želijo okrepiti "v mainstream segmentih, ne v nišnih segmentih." To pomeni, da želijo Francozi prečrtati svoj najmanjši model C1 in največji C5X. Ponudba naj bi se v prihodnje tako začela s C3 in končala s C5 aircrossom.

Koskas pravi, da Citroën nima načrtov za naslednika C1, ker ga ne more narediti donosnega. "Citroën mora biti prisoten v segmentih B in C, ker je to srce znamke," dodaja.

Citroën C1 | Avtor: SAA SAA

Koskas je komentiral tudi to, da med štirikolesnikom amijem in novim e-C3 obstaja "velika cenovna vrzel" med 10.000 in 20.000 evri. Na vprašanje, kako jo zapolniti, je odgovoril: "Ni lahko. Kupci pričakujejo, da bodo za vozilo A segmenta plačali manj kot za vozilo B-segmenta, vendar so proizvodni stroški za nas enaki."

Citroën želi presenetiti

Citroën bo skušal v prihodnje znižati stroške s svojo platformo smart car. Ta arhitektura, ki je bila predstavljena pri novem C3, je izdelana z manj deli, zato je cenejša, proizvodnja pa je lažja. Koskas je še dejal, da prihodnji citroëni ne bodo običajne kombilimuzine ali športni terenci, ker je "v Citroënovi DNK, da predlaga nove stvari". Namesto tega bo znamka na prihodnjih modelih predstavila "nove oblike, ki zdaj še ne obstajajo". "Tvegali bomo, trg moramo pretresti in Citroën to zmore," je dodal Koskas. "To bomo storili v B- in C-segmentih, ki predstavljata večino evropskega trga. Tam moramo biti."

Citroen C5X | Avtor: Anže Petkovšek Citroën C5X Anže Petkovšek

Koskas je dejal, da Citroënova prihodnja linija ne bo številčna: "Ni čarobne številke, ampak imeli bomo pet ali šest dobro pozicioniranih modelov, ki resnično pritegnejo kupce."

Koskas pričakuje tudi, da bo večina Citroënove prodaje do leta 2030 električna, vendar znamka načrtuje nadaljevanje proizvodnje motorjev z notranjim zgorevanjem in hibridnih modelov, ker "kot priljubljena znamka moramo vsem ponuditi cenovno dostopno mobilnost."

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 4
  • sandi76 19:25 10.junij 2024.

    Citroen lahko komot ukine kar vse svoje kante !

  • erik2 10:59 10.junij 2024.

    Citroen C5 tourer 2.0Hdi je bil eden najboljših avtomobilov,motor,menjalnik,poraba,stroški,UDOBJE tudi po 400.000km brez težav

  • Avatar Red Hiney
    red 08:26 10.junij 2024.

    Jaz pa Xsara karavan.