Spremembe se nanašajo tako na kombilimuzinsko kot karavansko različico tourer. Zaradi različnih oblikovalskih prijemov v prid boljše aerodinamičnosti je civic v dolžino zrasel za kakšen centimeter, medosje in notranje udobje, tudi prostornina prtljažnika, ostajajo enaki.
Največja novost na zunanjosti so nove prednje luči, obrobljene z led diodami, spremenjena je tudi prednja maska in prednji odbijači, led luči svetijo tudi na zadku, a le pri kombilimuzini.
Skladno z izboljšavami zunanjosti so nadgradili tudi notranjost, to pomeni majhne spremembe v prid estetike in več udobja. Pri Hondi izpostavljajo spremembe materialov zvočne izolacije in materialov v zadnjem delu vozila, s katerimi so znižali maso in hrupnost. Prtljažnik s 477 litri oziroma 624 litri pri karavanu ostaja zgled tekmecem.
Pohvalno civicu namenili slovenski jezik
Prenova prinaša nov informacijsko-zabavni sistem honda connect s sedempalčnim zaslonom z androidnim operacijskim sistemom. Sistem ponuja nadzor podoben nadzoru mobilnih telefonov in širok nabor možnosti, od internetnega radia do brskanja po spletu (tudi povezave z brezžičnim internetom, kjer ni zaklenjen dostop), satelitske navigacije, poslušanje internetnega radia (poslušate lahko najljubše glasbene postaje z vsega sveta) in kamere za pomoč pri vzvratni vožnji, ki zdaj s črtami prikazuje tudi smer premikanja vozila.
Tehnologija omogoča mirrorlink, to pomeni uporabo pametnih telefonov za krmilom vozila. Voznik enostavno poveže svoj pametni telefon z vozilom in aplikacije, združljive s tehnologijo MirrorLink™, kar pomeni, da z vsem kar je na telefonu, voznik ali sopotniki upravljajo kar preko zaslona multimedijskega sistema. Pod satelitsko navigacijo se podpisuje Garmin, ki ponuja vse svoje najnaprednejše sisteme, od sistema zavoj za zavojem, 3D grafiko, opozarja na omejitve hitrosti, nudi prometne informacije v realnem času …
Pri Hondi od dneva prevzema vozila nudijo 5-letno obdobje brezplačne posodobitve zemljevidov. Pomembna novost je da je vse v povezavi s sistemom honda connect prevedeno v slovenski jezik.
Skozi ovinke še hitreje in bolj natančno
Nadaljnje izboljšave so bile narejene na karoseriji in podvozju. Novost, sicer le za kombilimuzinskega civica, je sistem agile handling assist (AHA), ki deluje v kombinaciji s serijskim sistemom za nadzor stabilnosti vozila (VSA). Ko sistem zazna hitrejši odziv krmilnega sistema poseže v zavorni sistem in nihanje karoserije, s čimer pomaga vozilu natančneje in bolj predvidljivo slediti začrtani smeri vožnje. Izboljšana je bila tudi odzivnost in natančnost volana.
Spremembe so doletele pakete opreme. Od štirih paketov opreme so obdržali tri pakete (executive, lifestyl in comfort), paket sport je zamenjal paket elegance, paket sport pa je sedaj na voljo samo za kombilimuzino. S paketom sport so pri Hondi poudarili športni videz vozila.
Motorna paleta ostaja nespremenjena
Za kombilimuzinski model sta na voljo dva bencinska pogonske agregata, 1,6-litrski motor z 73 kilovatov moči (100 KM), ki stane najmanj 18.970 evrov, in 1,8-litrski bencinski motor z 104 kilovatov moči (142 KM) in začetno ceno 21.020 evrov. Edini dizel v ponudbi je 1,6-litrski agregat z 88 kilovatov moči (120 KM), ki stane najmanj 22.520 evrov.
Vsi motorji so serijsko opremljeni s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, 1,8-litrski bencinski agregat lahko za dodatnih 1.500 evrov sodeluje s petstopenjskim samodejnim menjalnikom. Pri karavanski (tourer) različici sta na izbiro le 1,8-litrski bencinski motor z dvema paketoma opreme in ceno najmanj 21.990 evrov ter 1,6-litrski dizel, ki je za ceno 25.040 evrov na voljo le z opremo (elegance).