CR-V je za Hondo v Evropi pomemben model, s katerim se je leta 1997 v prvi generaciji prvič zapeljala na slovenske ceste. Takrat je bil to robusten avtomobil, ki so ga odlikovale dobre terenske zmogljivosti. 15 let kasneje je SUV trg obrnjen na glavo. Prodaja se oblika in uporabnost v mestni vožnji.
Evropski modeli posebni
V primerjavi s tretjo generacijo je doživel oblikovno evolucijo. Oblikovalci so poudarek namenili aerodinamiki, zato je vozilo za tri centimetre bližje asfaltu, nekoliko je tudi krajši, a znotraj nič manj prostoren. Posebnost evropskega modela so standardne LED dnevne luči spredaj in zadaj.
Dva motorja in menjalnika
Novost je pametni ključ za vstop in zagon motorja, novi so številni asistenčni sistemi, ki skrbijo za varnost med vožnjo, kar si lahko preberete v članku iz mednarodne prireditve, ko smo se prvič zapeljali z novo generacijo hondinega SUV modela.
Pri nas bosta kupcem na izbiro dva pogonska agregata, dizelski 2,2 i-DTEC s 110 kilovati moči (150 KM) in navorom 350 NM, ki je enako zmogljiv, kot prej, a so emisije s 171 gramov CO2 na prevoženi kilometer znižali na 149 gramov. Bencinski dvolitrski štirivaljnik je pridobil štiri kilovate in jih zdaj skupaj premore 114 (155 KM), emisije pa so s 192 g/km znižali na 173 gramov, z dvokolesnim pogonom, ki bo vstopni model pri nas, pa na 168 gramov.
Menjalnika sta dva, ročni šeststopenjski, ki je vedno opremljen s sistemom ugašanja motorja pri mirovanju Idle Stop. Novost je tudi stikalo ECON, ki spremeni način odziva na pedalko za plin, delovanje menjalnika in klimatske naprave in s tem zniža porabo.
Elektronsko razporejanje navora med kolesi
Ena večjih novosti je prilagajanje pogona na vsa štiri kolesa (AWD). Navor med kolesi zdaj prilagaja elektronika. To se pozna pri speljevanju, ko vozniki več ne občutijo zdrsevanja koles.
Cene za vstopni bencinski motor s pogonom na prednji kolesi se začnejo pri 22.900 evrih, štirikolesni pogon vozilo podraži za 3.000 evrov. Najcenejši dizelski model s pogonom AWD stane 28.490 evrov. Za slednjega v kombinaciji z opremo elegance naj bi se odločilo največ od 150 kupcev, ki naj bi se v prihodnjem letu odločili za nakup četrte generacije modela CR-V.