Pišemo o tiskanih katalogih. Če smo novinarji še pred desetimi leti na avtomobilske salone po Evropi hodili z avtomobili, da smo lahko domov prepeljali polne prtljažnike tiskanega gradiva za pripravo člankov, je danes povsem drugače.
Tiskane kataloge so najprej zamenjali DVD ploščki, nato USB ključki, kasneje kartice z linki do spletnih strani, kjer je bil naložen novinarski material, danes pa je dovolj, da imaš aplikacijo preko katere dostopaš do vseh možnih podatkov v povezavi z avtomobili določene znamke.
No, v prodajnih salonih so katalogi preživeli krizo s tiskom, ki so jo deležni mediji. A se tudi ta zgodba končuje. Mercedes jih je ukinil leta 2018, zdaj pa bodo to z letom 2020 storili tudi pri Audiju.
Po besedah direktorja za digitalno poslovanje in uporabniške izkušnje Svena Schuwirtha bo Audi takšno prakso ukinil prav kmalu. Za ugledni nemški Automobilwoche je dejal, da se bo to zgodilo že poleti prihodnje leto.
"Potrebno je pisanje, urednikovanje, tiskanje in distribucija, preden katalog pride do trgovca. Gre za zastarel način," je dejal Sven Schuwirth. Audi sicer na leto natisne kar tri milijone katalogov.
"Kakšna je vrednost brošure, če na lepem papirju vidim rdeči avto, želim pa si črnega?," se sprašuje in dodaja: "Digitalizacija nam omogoča boljšo izkušnjo. Zato smo se odločili, da ukinemo tiskane kataloge po vsem svetu."
Zakaj noben "nima jajc" povedati po pravici? CENEJE je, to je edina razlaga.