Avtomobilska znamka Dacia že vrsto let po Evropi prireja zelo obiskane piknike, na katere se vedno odzove veliko lastnikov in navdušencev za avtomobile te znamke. Na zadnji avgustovski dan v soboto je bil na ljubljanski Špici tudi prvi slovenski.
Špica na sotočju Ljubljanice in Gruberjevega prekopa, je zelo edinstveno okolje, park ob vodi praktično v mestnem središču, s kakršnim se lahko pohvalijo le redka evropska mesta, zato se je izkazala za odlično prizorišče prvega piknika, na katerem so se zbrali slovenski lastniki dacij.
Dacijin družinski piknik v Ljubljani je le eden od mnogih, na kakršnih se v zadnjih dveh desetletjih po Evropi zbirajo lastniki Dacij, ki so marsikje že zgradili aktivne skupnosti. Dacia jim je prišla nasproti in začela organizirati piknike, kakršen je bil tudi ta v Ljubljani, na katerem se je zbralo okrog 300 lastnikov dacij in njihovih družinskih članov, a ne le njih, saj je bila prireditev odprte narave in oglasil se je lahko vsakdo, ki je prišel mimo. Obiskovalce piknika je zabavala glasbena skupina Cubismo, hrano je delil kar Miha Brajnik, pomerili pa so se lahko tudi v sekirometu in igri Človek ne jezi se v naravni velikosti, kjer so figure predstavljali kar igralci sami. Po ljubljanskih ulicah so se lahko obiskovalci odpeljali tudi s testnimi dacijami, s parkirišča na Livadi pa so se do prizorišča piknika po Ljubljanici pripeljali z ladjico.
Na pikniku so se predstavili tudi gorski reševalci, ki pri svojem delu že šesto leto uporabljajo tudi dusterje, s katerimi so zelo zadovoljni, saj so se izkazali za sposobna terenska vozila. Na piknik so pripeljali tudi njihovo nekdanjo pomočnico, zlato prinašalko, ki se je medtem v visoki pasji starosti že upokojila, obiskovalcem piknika pa so predstavili reševalno opremo in jim svetovali o varnem gibanju v naravnem okolju.
Dacia je hiter avtomobil
Pogovorili smo se tudi z nekaterimi obiskovalci. Anja Pavšič iz Cerknega je povedala, da je šele doiber mesec lastnica dacie logan MCV. Na spletu so videli vabilo na Daciin piknik in so se prijavili nanj, potem pa so dobili vstopnico in prišli. Z avtomobilom jer za zdaj zelo zadovoljna, kako bo naprej, bodo pa videli. O tem bomo naredili intervju čez pet let, pravi. Je pa že dobila prvo kazen, tako da je logan MCV očitno hiter avtomobil. V večji skupini obiskovalcev, ki imajo sandero stepway, lodgy in še en sandero, pravijo, da so njihovi avtomobili zelo vzdržljivi in prostorni. Predvsem za ta denar so v redu in so z njimi zadovoljni. Na pikniku jim je lepo, pravijo pa tudi, da bi se lahko pri Renault Nissan Slovenija večkrat spomnili nanje.
Predstavnik za medije pri Renault Nissan Slovenija Rok Istenič je povedal, da osnovna zgodba Dacia piknikov izhaja iz Francije in Nemčije, kjer so izredno uspešni. A kaj takšnega nikakor ne bi delovalo pri vsaki znamki. Kupci dacij so specifični v tem, da so zelo sproščeni, družabni in zgovorni ljudje, ki znajo hitro navezati stik in so nadpovprečno ponosni na svojo nakupno izbiro, ker jo jemljejo kot pametni nakup. Vedo koliko več denarja bi morali odšteti za avto kje drugje in to tudi glasno povedo. Dejansko po družbenih omrežjih nastajajo že prave skupnosti lastnikov dacij. Iz tega in želje, da ne druženje ne ostane samo na zaslonih in se ljudje tudi spoznajo, je prišla ideja Dacia piknika. Njihov edini namen je druženje. Na piknik se prideš zabavat, se pogovarjat in izmenjat izkušnje. S tem še bolj krepijo skupnost, ki je na koncu daleč najboljši ambasador, ki si ga katerakoli znamka lahko pridobi in pri Dacii ta skupnost dejansko deluje.
To je sicer prvi "čistokrvni" Dacia piknik v Sloveniji. Pred časom je Dacia sicer sodelovala na dogodku, ki so ga organizirali drugi. Tudi lokacija je izjemna. Če bo šlo tako naprej, je to začetek lepe zgodbe.
Znamka, ki ponuja največ za denar
Direktor prodaje in prodajne mreže pri Renault Nissan Slovenija Anže Sernel je dodal, da so hoteli na enem dogodku združiti obstoječe lastnike, njihove družine in prijatelje, da se pozabavajo, združijo, spoznavajo z novimi modeli. Navdušili bi radi tudi nove potencialne kupce. V svetu je Dacia skupnost močna in jo morajo še naprej razvijati. Dodal je, da so lastniki dacij kot kupci preprosti, ne komplicirajo, vedo, kaj lahko dobijo za svoj denar in so zadovoljni tudi, ko uporabljajo avto. So tudi zelo lojalni kupci in ne prehajajo k drugim znamkam.
To je potrdil tudi novi generalni direktor Renault Nissan Adriatic Francois Delion, ki je v Slovenijo prišel v začetku junija. Pravi, da postaja prirejanje Dacia piknikov določeno izročilo. V zadnjih šestih ali sedmih letih so jih prirejali v Franciji, potem pa tudi drugje v Evropi. In čemu? Ker zelo ustrezajo temu, za kar se Dacia zavzema: da je preprosta, blizu ljudem in prijetna. Znamko bodo razvijali še naprej. Radi bi, da bi Dacia obveljala kot znamka, ki ponuja največ vrednosti za ugodno ceno. In kakšne so izkušnje s Slovenijo? Sicer je tukaj le kratek čas, a ugotavlja imajo pri nas močne temelje. Seveda je Renault pri njihovih prozadevanjih na prvem mestu, saj tekmuje za položaj prve znamka na trgu, verjetno pa je tud tudi najbolj domača znamka s proizvodnjo v Novem mestu, sedežem nacionalne prodajne družbe in močnimi prodajalci.