Sistem samodejnega klica v sili e-Call je od leta 2018 obvezen za vse avtomobile, prodane v Evropi. Ne pa tudi za motorna kolesa. Hkrati motoristi spadajo med najbolj ranljive udeležence v prometu. Če so udeleženi v prometni nesreči, so posledice običajno resne. Motoristi niso zaščiteni z varnostnimi blazinami, varnostnimi pasovi ali s konstrukcijo, kot pri avtomobilih.
Pogosto je v primeru prometne nesreče najpomembnejši mejnik pri preživetju čas. Hitra pomoč jim lahko reši življenje. Zato so pri enem največjih dobaviteljev sistemov avtomobilski industriji predstavili sistem Help Connect, ki ga je član upravnega odbora družbe Harald Kroeger poimenoval kar "digitalni angel varuh".
Rešitev je podobna kot pri avtomobilih, vendar pa se motocikli nimajo vgrajene kartico SIM v infotainment sistemu. Zato je bil pri e-klicu za motocikle pristop nekoliko drugačen. Senzor so povezali z enoto stabilizacijskega sistema Bosch MSC (nadzor stabilnosti motornih koles), ki 100-krat na sekundo zaznava hitrost, nagib, pojemke ali delovanje ABS. Zahvaljujoč tem podatkom lahko sistem prepozna kritične situacije in oceni, ali se je zgodila nesreča ali, ne. Hkrati pa zazna lažna opozorila, na primer v primeru padca motocikla.
Če help connect zazna, da je voznik padel, podatke preko bluetooth povezave posreduje na mobilni telefon. Aplikacija Bosch Vivatar se nato poveže z Boschevim servisnim centrom. Slednji potem vzpostavi stik z reševalno službo. Pri Boschu so poudarili, da bil lahko omenjeno funkcijo kasneje vključili tudi v aplikacije proizvajalcev motociklov. Funkcionalnost sistema je Bosch preveril z osemnajstimi različnimi preizkusi trčenja. Tehnologija bo najprej namenjena nemškemu trgu.